Lupa syödä-kirjassa väitetään, että "oksentelu ei laihduta!". Siis kuka helvetin kusipää on tuon lauseen kirjaan painanut, täysin ymmärryksessä? Itselläni on kokemusta, että oksentelu juuri laihduttaa! Kirjassa väitetään, että oksentelu ei hyödytä mitään ja sitä on täysin turha tehdä.
Se vitun kirja on pelkkää aivopesua. Lukekaa se, jos haluatte eroon syömishäiriöstä!
Itse en vain päässyt!
Lupa syödä.. köh köh
5
1275
Vastaukset
- jo5vuottabulimiaa
Oksentelu todellakin laihduttaa, jos osaa oikeasti oksentaa. Se on puhdasta aivopesua ja manipulointia. Itse olen siitä elävä todiste, ainakin vielä toistaiseksi elävä. Ja olisinhan sitä kuolleenakin.
Taitaa sinuakin ottaa tuollaiset bulimiasta kerrottavat ''epäkohdat'' ottaa nuppiin, niin kyllä minuakin. Ja tällaista ''väärää'' tietoa löytyy paljon netistäkin liittyen syömishäiriöihin ja häiriöisiin. Asiaa ei ole vielä ilmeisesti tutkittu tarpeeksi ja tässä on vielä monta asiaa, joita ei edes tiedetä.- aloittaja
Ärsyttää ihan helvetisti tollaset paskapuheet ja kirjoitukset noiden helvetin lääkäreiden ja ravitsemusterapeuttien suusta. Niillä ei näytä olevan omakohtaista kokemusta asiasta, ja sen kyllä huomaakin. Pitäisivät sen omana tietonaan niiden pikkuruisissa aivoissaan!
Helvetin kevät! - yksi vain_
aloittaja kirjoitti:
Ärsyttää ihan helvetisti tollaset paskapuheet ja kirjoitukset noiden helvetin lääkäreiden ja ravitsemusterapeuttien suusta. Niillä ei näytä olevan omakohtaista kokemusta asiasta, ja sen kyllä huomaakin. Pitäisivät sen omana tietonaan niiden pikkuruisissa aivoissaan!
Helvetin kevät!Nämä "laillistetut ravitsemusterapeutit" on oikeasti sellaisia kakanpuhujia, ettei paremmasta väliä. Heittävät tuosta vain romukoppaan esim vihreän teen laihduttavan vaikutuksen vaikka se on kyl omin silmin huomattu. Luulevat tietävänsä kaiken mutta eivät todellakaan tiedä kuinka ihmeellinen elimistö ja jotku ruoka-aineet voivat oikeasti olla...uskovat vain sen mitä ovat lukeneet yliopiston luennolla...ne kun eivät päde kaikkiin ihmisiin, ihminen on yksilö, ei kaikkia voi niputtaa samaan muottiin, joku laihtuu Atkinsilla, joku toinen ei jne. Jopa Glykeemisen indeksin laihduttavan vaikutuksen jotkut ovat jostain käsittämättömästä pitävät huuhaana...en oikeasti ymmärrä näitä "ravitsemusterapeutteja".
- gfjf
kyllä oksentaminen laihdutti mua 7kg aika nopeesti.
Mut luin ton kirjan ja sen jälkeen olin oksentamatta 8kk ja lihosin takas ne 7kg. Nyt taas bulimia kausi alkanu ja tavoitteena laihtua vielä 6kg. - shsh
Mä vaihtaisin koska vaan elämäni ilman oksentelua vaikka tohon 7kiloon..jos vaan psyykkisesti kykenisin eli olisin terve..mä olen hoikka, urheilullinen, todella hyvässä fyysisessä kunnossa...MUTTA.niin ja se onkin tosi iso mutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689