Hei ku tost tulee se uus leffa, ni onko tietoo koska se tulee, tai muutakaa tietoo kyseisestä leffasta??? Se ykkösosa oli niin hyvä, et ootan ihan fiiliksissä toista osaa!!!!!!!! Ja sanokaa myös mielipiteit ekast leffast kans...
Uus leffa!!!
3
792
Vastaukset
- aikaa
Eiköhän tuon toisen leffan tulemiseen mene vielä aikaa ainakin parisen vuotta. Ensin katsos käsikirjoitus, nythän ne on vasta päättäneet että tulee toinen elokuva, sitten kuvaukset, editoinnit yms. Paljon siis tarvitaan ennenkuin kakkososa saadaan elokuvateattereihin...
- jijuui
mutta toisaalta se buumi on nyt käynnissä nii ei siihe voi kovin montaa vuotta mennnä, hirmu markkinoinnit sitte taas uusiks ku laskenu se hullutus sen ympäriltä.
- nannaressu
Sex and the City - The Movie oli aivan LOISTAVA! Olen Sinkkuelämää fani henkeen ja vereen, olohuoneen hyllystä löytyy kaikki tuotantokaudet ja tietenkin myös se leffa.
Olen kyllä innoissani että seuraava on jo tulossa, mutta tosiaan toivon ettei se floppaa. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991690
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151531- 1391434
- 981420
- 761336
- 1181195
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2701089- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975- 37957