Eturiviin tietty. Joten jonottakaa köyhät.
Lippu on jo!
8
1138
Vastaukset
- siellähän
on seisomapaikat. Olet tyhmä.
- evvvvk
se lippu mikä sulla on, sillä ei pääse edes ratikkaan !! ei paljon kannata ostella ja "saada" lippuja ennen kuin virallinen lipunmyynti on alkanut :DDDD
- uskotte tai ette
No se lippu nyt sattuu olemaan käsissä ja hinnaltaan 119 euroa, suoraan Events Clubilta. Eli siinähän jonotatte ensi maanantaina lippuja. Ai että, tulisipa oikea paukkupakkanen, meikäläinen kääntää sillä välin kylkeä ja jatkaa uniaan.. :)
- 119
uskotte tai ette kirjoitti:
No se lippu nyt sattuu olemaan käsissä ja hinnaltaan 119 euroa, suoraan Events Clubilta. Eli siinähän jonotatte ensi maanantaina lippuja. Ai että, tulisipa oikea paukkupakkanen, meikäläinen kääntää sillä välin kylkeä ja jatkaa uniaan.. :)
Vai on jo lippu kädessä? Lienetköhän edes lippulaskua nähnyt ja taitaa se olla sittenkin 109 e:n lippu. Se mitä hekumallisesti pidät kädessäsi ei välttämättä ole lippu...
- tyttö.
mahdat olla aika ylpeä itsestäsi nyt....
- isoille massoille
Varmasti on todella ylpeä kun media on aivopessyt laumasieluksi.
- MaddeFanni
Siis jos sulla on VAIN 119 EUR lippu, niin sinähän se tässä köyhä olet! Hanki VIP paketti! :)
- ei tarvitse jonottaa munkaan
Eilen tuli vahvistus että vip lippu on ok, 384; mut ihan sen arvoista, ja kyseessä on kuitenkin Madonnan keikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174