Maanantaina olisi lähtö Sharm el Sheikhiin. Menomatkalle laukku tyhjähkö ja tilaa riittää. Mietin voiko viedä pieniä lastenvaatteita, kenkiä ym. kohteeseen ja antaa esim. siivoojalle. Jossain kohteessa ovat olleet ikionnellisia. Onko kenelläkään kokemusta?
paikallisille
2
1859
Vastaukset
- kokemussta..
Joo en osaa sanoa. Mutta varmasti hyvä idea koska aina siivojatkin ihailee vaatteita, lasten ja aikuistan. Joskus olen antanut omia vaatteitani kun olen antanut omiani matkan lopussa. Ovat olleet tosi iloisia. Ja jos joku on tehnyt työnsä hyvin niin siitä niinkuin vähän palkkioksi, ei tule noloja tilanteita.
Kannattaa siis ottaa mukaan. Sitä yritän sanoa! - joka palstalle?
...tunkea sama kysymys?
Jos kerran haluat niistä lumpuistasi eroon,ja odotat nyt myönteistä vastausta niin: KYLLÄ, EHDOTTOMASTI LAHJOITA NE JOLLEKULLE!
Mutta, älä kuittaa tippejä niillä...
Kylläpä on tärkeä aihe. Kannattaa seuraavaks laittaa se mielenterveyspalstalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021717
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401454
- 981420
- 781351
- 1181205
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741111- 691011
- 38982
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975