Hiljaa lipuu poukamaan
nousseena
airot harsoihin utuisiin
Niin kaunis
niin kaunis, aallonkevyt, soljuu ajatus.
Soljuu
kosteista lehdoista lempeä pyytävä laulu.
Palaan luoksesi kaislojen unessa.
Viileiden kivien kautta
nostan käteni kädellesi.
Usvassa läikähtää
ylitse häilyvä,
varjona liitävä linnunsielu.
Uniaika
25
1015
Vastaukset
- Mysteriet
Lähetin ajatuksen aamuusi...
Sen pitäsi tavoittaa kätesi näinä päivinä =)
Hieno- Flaika
Vasenkätisenä mulla on tilastollisesti lyhyempi aika odottaa ja muutenkin harmina oikeakätisten maailmassa jatkuvia silkasta ilkeydestä vain ja ainostaan minulle luotuja ongelmia.
Hauska
Emmä muuten osaa soutaakaan :D - Mysteriet
Flaika kirjoitti:
Vasenkätisenä mulla on tilastollisesti lyhyempi aika odottaa ja muutenkin harmina oikeakätisten maailmassa jatkuvia silkasta ilkeydestä vain ja ainostaan minulle luotuja ongelmia.
Hauska
Emmä muuten osaa soutaakaan :DKaupunkilaiskakara =)
Vasen - Flaika
Mysteriet kirjoitti:
Kaupunkilaiskakara =)
VasenAjattelin etsiä jostain vähän metsää ja mennä istumaan (missä metsässä voi istua?) johonkin ja kuunnella luontoa. Te kaikki muut osaatte kuvailla luontoa kauniisti, juuri silleen, että mulle tulee mukava olo, eikä mun tarvitse lähteä metsään istumaan. Tässä ei palele eikä hengästy.
Aikuisten oikeesti: Olen hyvin kiitollinen siitä ettette asu kaupungissa. Eihän tässä olisi kannaltani enää sitten mitään järkeä. En mä noista rakkauksista niin välitä, mutta luontokuvaukset on kivoja.
Niin kuin tämä, jonka Tigru pisti mulle:
http://www.youtube.com/watch?v=8RSrzfPBlr4
Siis niin kuin haloo! :D - Mysteriet
Flaika kirjoitti:
Ajattelin etsiä jostain vähän metsää ja mennä istumaan (missä metsässä voi istua?) johonkin ja kuunnella luontoa. Te kaikki muut osaatte kuvailla luontoa kauniisti, juuri silleen, että mulle tulee mukava olo, eikä mun tarvitse lähteä metsään istumaan. Tässä ei palele eikä hengästy.
Aikuisten oikeesti: Olen hyvin kiitollinen siitä ettette asu kaupungissa. Eihän tässä olisi kannaltani enää sitten mitään järkeä. En mä noista rakkauksista niin välitä, mutta luontokuvaukset on kivoja.
Niin kuin tämä, jonka Tigru pisti mulle:
http://www.youtube.com/watch?v=8RSrzfPBlr4
Siis niin kuin haloo! :DMä voisin ettii stadista jonku penkin jos vois tsittaa ja kattella ku ne citykanit vetää rundii siinä nurtisil...
Voisin dallaa vaikka koko päivän siä nurkilla - katel ku sporat skujaa ohi...
Olsis kesäpäivä
eikä mul mitä sukkela kiiret
ko ol vaa
katel
haistel
Kui onki erilaine
jokaine paik
kaupunk
Sää ole siä
ja mää tääl
Kuitenki
samas paikas
Huikeeta =) - Flaika
Mysteriet kirjoitti:
Mä voisin ettii stadista jonku penkin jos vois tsittaa ja kattella ku ne citykanit vetää rundii siinä nurtisil...
Voisin dallaa vaikka koko päivän siä nurkilla - katel ku sporat skujaa ohi...
Olsis kesäpäivä
eikä mul mitä sukkela kiiret
ko ol vaa
katel
haistel
Kui onki erilaine
jokaine paik
kaupunk
Sää ole siä
ja mää tääl
Kuitenki
samas paikas
Huikeeta =)Sun pitää piipahtaa täällä, mutta tule ihmeessä kesällä. Mä en nimittäin mene ulos ennen kuin on kesä. Sitten mua ei enää saakaan sisälle vasta kuin talvella :D
Citypupuista sen verran, että meidän taloyhtiö on julistanut tuhoamissodan heitä vastaan, syövät kuulemma mummojen juurekset. Olen lievästi erimieltä asioiden tärkeysjärjestyksestä.
Tästä voit ottaa vähän tuntumaa, ettei tule yllätyksenä:
http://koti.mbnet.fi/joyhan/index.html - mietityttää
Flaika kirjoitti:
Sun pitää piipahtaa täällä, mutta tule ihmeessä kesällä. Mä en nimittäin mene ulos ennen kuin on kesä. Sitten mua ei enää saakaan sisälle vasta kuin talvella :D
Citypupuista sen verran, että meidän taloyhtiö on julistanut tuhoamissodan heitä vastaan, syövät kuulemma mummojen juurekset. Olen lievästi erimieltä asioiden tärkeysjärjestyksestä.
Tästä voit ottaa vähän tuntumaa, ettei tule yllätyksenä:
http://koti.mbnet.fi/joyhan/index.htmlperusklooni, Lilla Björk, Ican ja Flaika=Mysteriet???
Ei muuta...mutta ihmetellä täytyy, mikä on kaiken tarkoitus. Kyllä täällä yhdelläkin nickillä pärjää;)
Kuinka moni palstalainen onkaan lähtenyt tällaiseen leikkiin, kun pääroolissa on vain ns.rakkausrunot eikä muu? - Flaika
mietityttää kirjoitti:
perusklooni, Lilla Björk, Ican ja Flaika=Mysteriet???
Ei muuta...mutta ihmetellä täytyy, mikä on kaiken tarkoitus. Kyllä täällä yhdelläkin nickillä pärjää;)
Kuinka moni palstalainen onkaan lähtenyt tällaiseen leikkiin, kun pääroolissa on vain ns.rakkausrunot eikä muu?Pyytäisin sinua ystävällisesti tarkastelemaan omaa väittämääsi analyyttisesti. Esität väitteen jonka tarkoitusperiä tai logiikkaa peräänkuulutat.
Minä väitän että sinä olet minä. Millä keinolla todistat ettet ole minä?
Mä en jaksa näitä kehäpäätelmiä, ne ovat yksinkertaisesti hyvin tylsiä.
Voin rauhoittaa sieluasi. Mysli on mun mielestä kiva ihminen, niin kuin varmaan sinäkin. Joten sovitaanko että minua ei ole olemassa? Se kuulostaisi jännittävältä ja uudelta ajatukselta, jopa siinä määrin kiehtovalta, että sormissani nipisteli hetken kunnes kaikki oli taas kuten aina ennenkin. Ja voin kertoa sinulle, että olen tottunut siihen, ja siten se ei ole mitenkään surullista tai kenenkään mieltä pahoittavaa.
Kuvittele että olen vain atmosfäärissä liihottava paha henki (mintunraikas:) - mietityttää
Flaika kirjoitti:
Pyytäisin sinua ystävällisesti tarkastelemaan omaa väittämääsi analyyttisesti. Esität väitteen jonka tarkoitusperiä tai logiikkaa peräänkuulutat.
Minä väitän että sinä olet minä. Millä keinolla todistat ettet ole minä?
Mä en jaksa näitä kehäpäätelmiä, ne ovat yksinkertaisesti hyvin tylsiä.
Voin rauhoittaa sieluasi. Mysli on mun mielestä kiva ihminen, niin kuin varmaan sinäkin. Joten sovitaanko että minua ei ole olemassa? Se kuulostaisi jännittävältä ja uudelta ajatukselta, jopa siinä määrin kiehtovalta, että sormissani nipisteli hetken kunnes kaikki oli taas kuten aina ennenkin. Ja voin kertoa sinulle, että olen tottunut siihen, ja siten se ei ole mitenkään surullista tai kenenkään mieltä pahoittavaa.
Kuvittele että olen vain atmosfäärissä liihottava paha henki (mintunraikas:)koska tunnen sinut. Ei kukaan kiellä esiintymästä täällä monella nickillä. Tämä rauhallinen aamu ja keskinäinen keskustelunne herätti huomiota.
Kaikkea hyvää vain sinulle runoilun merkeissä;) - Mysteriet
mietityttää kirjoitti:
koska tunnen sinut. Ei kukaan kiellä esiintymästä täällä monella nickillä. Tämä rauhallinen aamu ja keskinäinen keskustelunne herätti huomiota.
Kaikkea hyvää vain sinulle runoilun merkeissä;)Vai Flaun..?
- Flaika
Mysteriet kirjoitti:
Vai Flaun..?
mä en ole enää varma olenko mä mä vai sämä :O
- Mysteriet
Flaika kirjoitti:
mä en ole enää varma olenko mä mä vai sämä :O
Mist siitäkä tietää
:O
herkkää ja kaunista.
Pidin kovasti. Kiitos- Flaika
Törmäilin aamulla seiniin ja yritin kerrankin nähdä muuta kuin sitä mitä yleensä näen.
- lindalinda1
oo tiennykkään, että Susta löytyy tämmönenkin
puoli - siis tää on upee !- Flaika
Etsin itsestäni luontoemoa, jotain sorsalauman kaitsijaa. Vesissä liikkuu kamalia petoja ja nää snadit on vielä niin snadeja, kuin kylpyleluja.
- Keltainen-toukokuu
.. on runosi, enpä ryhdy enempiä analysoimaan, kauniiksi vaan totean. :)
- Flaika
Yritin aamulla tuolle yhdelle tuolla vähän analyysata, mutta ei se onnistunut. Mitä kieltä mies sitten puhuu (olikohan edes mies) jos ei mieskieltä?
Moon sekasi. Mutta kiitos sulle
- Miekko
Ilman muuta vahvuuksiasi on se, että pystyt aika vaivattomasti kirjoittamaan erilaisilla tyyleillä. Ehkä kokeilet tietoisesti eri tyylejä, tai sitten todellakin kirjoitat aina vain mielentilan mukaan, hällä väliä...
Jotkut näistä runoistasi olisivat hyviä kirjan sivultakin luettuna, julkaistuna. Makuasioita, mutta minun mielestäni esim. tämä ja se 3T.- Flaika
Kyllä tämä on ihan fiilishommaa. Ei mulla yleensä ole mitään päässä valmiina :D
Ei tämä nyt niin ryppyotsasta voi olla. Kunhan naputellaan ja hekotellaan. Mutta kyllä mua tuo luonto kiinnosti jotenkin. Kuvittelin itseni veneeseen joka lipuu rantaa ihan hiljaa, ääneti.
Mutta sitten mä aloin jotain kotkottamaan siinä bootissa ja se meni kiville.
kiitskuits
Rannan tunnelma puhuu..
jeps..! Kiitos
Tarkkis- kerppulintu
kaunis runo on kuin kuvajainen, joka heijastuu taivaan korkeudesta veden kalvoon. Sielun peili.
Kerppuli - Angel-A
kiitos kaunotar :)
aina tiedä kuka olisin tänään...
Mutta hyvä oli runosi ja viestiketju
vielä parempi...- pups
ja hauras on runosi. Mielikuva hetkestä, johon ei sovi mikään ihmisen tuottama ääni. Suorastaan harras tunnelma.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2554544
- 444465
- 623237
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164