Uniaika

Flaika

Hiljaa lipuu poukamaan
nousseena
airot harsoihin utuisiin

Niin kaunis
niin kaunis, aallonkevyt, soljuu ajatus.
Soljuu
kosteista lehdoista lempeä pyytävä laulu.

Palaan luoksesi kaislojen unessa.
Viileiden kivien kautta
nostan käteni kädellesi.
Usvassa läikähtää

ylitse häilyvä,

varjona liitävä linnunsielu.

25

1015

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mysteriet

Lähetin ajatuksen aamuusi...
      Sen pitäsi tavoittaa kätesi näinä päivinä =)

Hieno

• Flaika

Vasenkätisenä mulla on tilastollisesti lyhyempi aika odottaa ja muutenkin harmina oikeakätisten maailmassa jatkuvia silkasta ilkeydestä vain ja ainostaan minulle luotuja ongelmia.

Hauska

Emmä muuten osaa soutaakaan :D    

• Mysteriet
        Flaika kirjoitti:

Vasenkätisenä mulla on tilastollisesti lyhyempi aika odottaa ja muutenkin harmina oikeakätisten maailmassa jatkuvia silkasta ilkeydestä vain ja ainostaan minulle luotuja ongelmia.

Hauska

Emmä muuten osaa soutaakaan :D    

Kaupunkilaiskakara =)

Vasen

• Flaika
        Mysteriet kirjoitti:

Kaupunkilaiskakara =)

Vasen

Ajattelin etsiä jostain vähän metsää ja mennä istumaan (missä metsässä voi istua?) johonkin ja kuunnella luontoa. Te kaikki muut osaatte kuvailla luontoa kauniisti, juuri silleen, että mulle tulee mukava olo, eikä mun tarvitse lähteä metsään istumaan. Tässä ei palele eikä hengästy.

Aikuisten oikeesti: Olen hyvin kiitollinen siitä ettette asu kaupungissa. Eihän tässä olisi kannaltani enää sitten mitään järkeä. En mä noista rakkauksista niin välitä, mutta luontokuvaukset on kivoja.

Niin kuin tämä, jonka Tigru pisti mulle:

http://www.youtube.com/watch?v=8RSrzfPBlr4

Siis niin kuin haloo! :D

• Mysteriet
        Flaika kirjoitti:

Ajattelin etsiä jostain vähän metsää ja mennä istumaan (missä metsässä voi istua?) johonkin ja kuunnella luontoa. Te kaikki muut osaatte kuvailla luontoa kauniisti, juuri silleen, että mulle tulee mukava olo, eikä mun tarvitse lähteä metsään istumaan. Tässä ei palele eikä hengästy.

Aikuisten oikeesti: Olen hyvin kiitollinen siitä ettette asu kaupungissa. Eihän tässä olisi kannaltani enää sitten mitään järkeä. En mä noista rakkauksista niin välitä, mutta luontokuvaukset on kivoja.

Niin kuin tämä, jonka Tigru pisti mulle:

http://www.youtube.com/watch?v=8RSrzfPBlr4

Siis niin kuin haloo! :D

Mä voisin ettii stadista jonku penkin jos vois tsittaa ja kattella ku ne citykanit vetää rundii siinä nurtisil...
        Voisin dallaa vaikka koko päivän siä nurkilla - katel ku sporat skujaa ohi...

Olsis kesäpäivä
        eikä mul mitä sukkela kiiret
        ko ol vaa
        katel
        haistel

Kui onki erilaine
        jokaine paik
        kaupunk

Sää ole siä
        ja mää tääl

Kuitenki
        samas paikas

Huikeeta =)

• Flaika
        Mysteriet kirjoitti:

Mä voisin ettii stadista jonku penkin jos vois tsittaa ja kattella ku ne citykanit vetää rundii siinä nurtisil...
        Voisin dallaa vaikka koko päivän siä nurkilla - katel ku sporat skujaa ohi...

Olsis kesäpäivä
        eikä mul mitä sukkela kiiret
        ko ol vaa
        katel
        haistel

Kui onki erilaine
        jokaine paik
        kaupunk

Sää ole siä
        ja mää tääl

Kuitenki
        samas paikas

Huikeeta =)

Sun pitää piipahtaa täällä, mutta tule ihmeessä kesällä. Mä en nimittäin mene ulos ennen kuin on kesä. Sitten mua ei enää saakaan sisälle vasta kuin talvella :D

Citypupuista sen verran, että meidän taloyhtiö on julistanut tuhoamissodan heitä vastaan, syövät kuulemma mummojen juurekset. Olen lievästi erimieltä asioiden tärkeysjärjestyksestä.

Tästä voit ottaa vähän tuntumaa, ettei tule yllätyksenä:

http://koti.mbnet.fi/joyhan/index.html

• mietityttää
        Flaika kirjoitti:

Sun pitää piipahtaa täällä, mutta tule ihmeessä kesällä. Mä en nimittäin mene ulos ennen kuin on kesä. Sitten mua ei enää saakaan sisälle vasta kuin talvella :D

Citypupuista sen verran, että meidän taloyhtiö on julistanut tuhoamissodan heitä vastaan, syövät kuulemma mummojen juurekset. Olen lievästi erimieltä asioiden tärkeysjärjestyksestä.

Tästä voit ottaa vähän tuntumaa, ettei tule yllätyksenä:

http://koti.mbnet.fi/joyhan/index.html

perusklooni, Lilla Björk, Ican ja Flaika=Mysteriet???

Ei muuta...mutta ihmetellä täytyy, mikä on kaiken tarkoitus. Kyllä täällä yhdelläkin nickillä pärjää;)

Kuinka moni palstalainen onkaan lähtenyt tällaiseen leikkiin, kun pääroolissa on vain ns.rakkausrunot eikä muu?

• Flaika
        mietityttää kirjoitti:

perusklooni, Lilla Björk, Ican ja Flaika=Mysteriet???

Ei muuta...mutta ihmetellä täytyy, mikä on kaiken tarkoitus. Kyllä täällä yhdelläkin nickillä pärjää;)

Kuinka moni palstalainen onkaan lähtenyt tällaiseen leikkiin, kun pääroolissa on vain ns.rakkausrunot eikä muu?

Pyytäisin sinua ystävällisesti tarkastelemaan omaa väittämääsi analyyttisesti. Esität väitteen jonka tarkoitusperiä tai logiikkaa peräänkuulutat.

Minä väitän että sinä olet minä. Millä keinolla todistat ettet ole minä?

Mä en jaksa näitä kehäpäätelmiä, ne ovat yksinkertaisesti hyvin tylsiä.

Voin rauhoittaa sieluasi. Mysli on mun mielestä kiva ihminen, niin kuin varmaan sinäkin. Joten sovitaanko että minua ei ole olemassa? Se kuulostaisi jännittävältä ja uudelta ajatukselta, jopa siinä määrin kiehtovalta, että sormissani nipisteli hetken kunnes kaikki oli taas kuten aina ennenkin. Ja voin kertoa sinulle, että olen tottunut siihen, ja siten se ei ole mitenkään surullista tai kenenkään mieltä pahoittavaa.

Kuvittele että olen vain atmosfäärissä liihottava paha henki (mintunraikas:)

• mietityttää
        Flaika kirjoitti:

Pyytäisin sinua ystävällisesti tarkastelemaan omaa väittämääsi analyyttisesti. Esität väitteen jonka tarkoitusperiä tai logiikkaa peräänkuulutat.

Minä väitän että sinä olet minä. Millä keinolla todistat ettet ole minä?

Mä en jaksa näitä kehäpäätelmiä, ne ovat yksinkertaisesti hyvin tylsiä.

Voin rauhoittaa sieluasi. Mysli on mun mielestä kiva ihminen, niin kuin varmaan sinäkin. Joten sovitaanko että minua ei ole olemassa? Se kuulostaisi jännittävältä ja uudelta ajatukselta, jopa siinä määrin kiehtovalta, että sormissani nipisteli hetken kunnes kaikki oli taas kuten aina ennenkin. Ja voin kertoa sinulle, että olen tottunut siihen, ja siten se ei ole mitenkään surullista tai kenenkään mieltä pahoittavaa.

Kuvittele että olen vain atmosfäärissä liihottava paha henki (mintunraikas:)

koska tunnen sinut. Ei kukaan kiellä esiintymästä täällä monella nickillä. Tämä rauhallinen aamu ja keskinäinen keskustelunne herätti huomiota.

Kaikkea hyvää vain sinulle runoilun merkeissä;)

• Mysteriet
        mietityttää kirjoitti:

koska tunnen sinut. Ei kukaan kiellä esiintymästä täällä monella nickillä. Tämä rauhallinen aamu ja keskinäinen keskustelunne herätti huomiota.

Kaikkea hyvää vain sinulle runoilun merkeissä;)

Vai Flaun..?

• Flaika
        Mysteriet kirjoitti:

Vai Flaun..?

mä en ole enää varma olenko mä mä vai sämä :O

• Mysteriet
        Flaika kirjoitti:

mä en ole enää varma olenko mä mä vai sämä :O

Mist siitäkä tietää

:O

• herkkää ja kaunista.
      Pidin kovasti. Kiitos

• Flaika

Törmäilin aamulla seiniin ja yritin kerrankin nähdä muuta kuin sitä mitä yleensä näen.

• lindalinda1

oo tiennykkään, että Susta löytyy tämmönenkin
      puoli - siis tää on upee !

• Flaika

Etsin itsestäni luontoemoa, jotain sorsalauman kaitsijaa. Vesissä liikkuu kamalia petoja ja nää snadit on vielä niin snadeja, kuin kylpyleluja.

• Keltainen-toukokuu

.. on runosi, enpä ryhdy enempiä analysoimaan, kauniiksi vaan totean. :)

• Flaika

Yritin aamulla tuolle yhdelle tuolla vähän analyysata, mutta ei se onnistunut. Mitä kieltä mies sitten puhuu (olikohan edes mies) jos ei mieskieltä?

Moon sekasi. Mutta kiitos sulle

• Miekko

Ilman muuta vahvuuksiasi on se, että pystyt aika vaivattomasti kirjoittamaan erilaisilla tyyleillä. Ehkä kokeilet tietoisesti eri tyylejä, tai sitten todellakin kirjoitat aina vain mielentilan mukaan, hällä väliä...

Jotkut näistä runoistasi olisivat hyviä kirjan sivultakin luettuna, julkaistuna. Makuasioita, mutta minun mielestäni esim. tämä ja se 3T.

• Flaika

Kyllä tämä on ihan fiilishommaa. Ei mulla yleensä ole mitään päässä valmiina :D
        Ei tämä nyt niin ryppyotsasta voi olla. Kunhan naputellaan ja hekotellaan. Mutta kyllä mua tuo luonto kiinnosti jotenkin. Kuvittelin itseni veneeseen joka lipuu rantaa ihan hiljaa, ääneti.

Mutta sitten mä aloin jotain kotkottamaan siinä bootissa ja se meni kiville.

kiitskuits

• Rannan tunnelma puhuu..
      jeps..! Kiitos
      Tarkkis

• kerppulintu

kaunis runo on kuin kuvajainen, joka heijastuu taivaan korkeudesta veden kalvoon. Sielun peili.

Kerppuli

• Angel-A

kiitos kaunotar :)

• aina tiedä kuka olisin tänään...
      Mutta hyvä oli runosi ja viestiketju
      vielä parempi...

• pups

ja hauras on runosi. Mielikuva hetkestä, johon ei sovi mikään ihmisen tuottama ääni. Suorastaan harras tunnelma.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7425
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5374
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      255
      4544
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4465
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3237
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2656
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2338
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2302
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2252
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe