Pitetään pystyyn pieni gallup.
Kuinka usein käyt istumassa ravintolassa?
Ja nyt ei ole kyse ruokailusta vaan oluen tai muun alkoholin nauttimisesta.
Kuinka monta tuntia istut kerralla. ?
Uusi gallup
24
807
Vastaukset
Täytyy myöntää, etteivät ravintolat voi laskea toimintaansa minun varaan. Viimeksi kävin yli kolme vuotta sitten ja silloinkin reilut pohjat ottaneena. Aikaa kyllä vierähti useampi tunti.
- ?????????
ees mieleen millon viimeks oon käyny.Taidan olla jo toivoton tapaus sen asian suhteen.Ehkä kesän tultua ryhdistäydyn sen asian suhteen katsotaaa... Jos oikein pinnistelen muistia joku vajaa 3 vuotta siitä taitaa olla ja silloin viihdyin ehkä pari tuntia.
- gg-10
Viime kesänä viimeks. Ja ehkä kevään korvilla seuraava istunto. Monta tuntia.
- että kk
Ei sitä viiti ravintolassa istua. Oma vaimo on niin kaunis, että sitä katselee illat mielikseen.
- miljoonapulu
Tanssiravintoloissa en käy koska en välitä tanssia.
Pubeissa tykkään käydä. Tulee harvemmin käytyä kuin oikeastaan haluaisin.
N. neljä tai viisi kertaa vuodessa tulee käytyä ja useita tunteja kerralla. ..terassikaudella useammin, ja silloin ei tunteja lasketa ;)
Muulloin ihan sattumanvaraista..- sivupersooNaNa
Oih kesä ja terassit,ne ruskeanahkaiset
miehet ilo silmälle.
Tulee käytyä siis satunnaisesti,
en siis kantaporukkaa,
että kyynärpäiden painaumia
löytyy montuun asti baaritiskiltä;=) - viitenumero
Jaa, kuinka monta tuntia istun, ehkä 4-5 tuntia tuntia riippuen seurasta, joskus ehkä pitempäänkin.
- paikallisessa
Juomassa kuppi kahvia, selaamassa lehdet, moikkaamassa tutut töiden jälkeen.
Illanistujaisissa 1-2 krt /kk. Noin 4-5 tuntia
kerralla, riippuen seurasta.
Meillä on hyvä puari, sinne ei tarvitse mennä
vetämään lärvejä , on enempi kohtaamispaikka, useemmat kerrat sovittu sinne tapaaminen.
Rantautettiin sinne myös seurapelejä, joten
halutessa voit pelata puarimikon kanssa erän
vaikka dominoa, ennen siirtymistä illan kotitöihin. känniä olen ollut wetämässä luoja tietää koska :=)
mut pitsaa odotellessa ottanut muutamia?- vanhapiru.
noin 1-3 kertaa vuodessa.
- Cloetta...
Yleensä kyllä ravintola- tai vaikka vain pubi-iltaan kuuluu minulla myös ruokailu. Käyn naisporukalla tuulettumassa 2 -3 kertaa vuodessa. Mieheni kanssa käymme yleensä elokuvissa tms. ja sitten menemme pubiin tmv. ehkä 4 - 5 kertaa vuodessa.
Jos kesä on kovin aurinkoinen, niin kertoja tulee enemmän kun tykkäämme terassi-illoista. - uk-ko
Uutena Vuotena viimeksi, eli runsas vuosi sitten. Ei vain tule lähdettyä täältä syrjempää. Nuorempana kolusin baareja tarpeeksi, ei ole enää poltetta.
- Juoma
Käyn kerran kuukaudessa ja istun noin kaksi-kolme tuntia kerrallaan.
- "vähän istullein"
Tarkkaa lukea en jaksa laskea, mutta arvioisin n. kuusi - kymmenen kertaa vuodessa
Sitten kun menen niin "rahasta tarkkana" olen koko illan, kun olen itseni sisälle maksanut.
Yleensä en juurikaan istu - sitä varten en ravintolaan mene :) - Jermuxi tms.
2-3 kertaa viikossa ja joskus useammin käyn ruokailemassa ravintolassa. Eli lounaat ja iltaisin päivälliset. Sellaista se vaan nyt on.
ja nyt en edes muista milloin viimeksi =O
Olisinko käynyt kerran viime kesänä,
vai olikohan se sittenkin toissa kesänä...
Joo, se oli toissa kesänä. Käytiin terassilla, kun ystävätär täytti tasavuosia. Muutama tunti siinä vierähti; ajoissa ehti kotiin nukkumaan ja seuraavana aamuna töihin ilman krapulaa :)- Schicksal
Siitä on nyt jo yli 7 vuotta. Viimeksi olin ravintolassa marraskuussa 2001.
Mä kun oon absolutisti. - sosiaalistumassa
Schicksal kirjoitti:
Siitä on nyt jo yli 7 vuotta. Viimeksi olin ravintolassa marraskuussa 2001.
Mä kun oon absolutisti.Vaikka ei joisikaan.
Minusta on kivempi hörpätä ne kahvit tai syödä pizza välillä silleen että ihan joku muu ne tekee kun aina ite
- influenzza
tulee käytyä, usein menee parikin kuukautta väliä. Sitten kun lähtee niin lähtee kunnolla eli ei yleensä kotiin kuin vasta pikkutunneilla ja pubista aloitetaan ja tanssimaan myös pitää päästä...
- Conan Obrien
valomerkkiin asti...ei pitempään
- Käsipora ja hiiri
Kerran kuussa vakiopaikassa töiden jälkeen viskin tai jonkun uuden tumman oluen käyn nauttimassa. Paikan valintaan vaikuttaa se että siellä on hyvä valikoima ja voi rauhassa samalla lukea päivän lehdet.
http://kasipora.vuodatus.net - moll
kerran-kaks vuodessa, ja muutama pitää ottaa sen
kerran kun sinne menee. - harvakseen
tulee käytyä, se ilmapiiri on usein teennäinen, mutta ihmisiä on tosi kiva katsella, kun he siellä esiintyvät, näyttelevät, tahallaan tai tahattomasti mokailevat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465597Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5702062Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 77993
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981- 59880
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.53852- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758