Tarvitseeko rakkaasi uuden kodin?

Frettiperhe. :)

Vielä mahtuisi yksi kurja lauman jatkeeksi,
3-fretin kotiin jossa elämänilo on kaikkien arvojen yläpuolella.
Laumaan sopeutunee niin uros kuin naaras, haluan vain tarjota kotimahdollisuuden pötkölle joka sitä tarvitsee.
Erityisen tervetullut olisi pieni soma vaaleaverikkö tyttö jolla riittäisi vauhtia ja huumoria nuorimmaisen leikkikaveriksi.
Toivomme uudelta ystävältä terveyttä ja alle 4-vuoden ikää.

Tarjota saa jos koti on rahaa arvokkaampi.

s-posti: pomppivaponi_90@luukku.com

tai suoraan tänne.

8

658

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huji

missä päin asustelette?

• aloittaja

asustellaan pohjois-savon alueella. Haku onnistuu sieltä missä junat kulkee.

• huji
        aloittaja kirjoitti:

asustellaan pohjois-savon alueella. Haku onnistuu sieltä missä junat kulkee.

asun keiteleellä ja omistan 07 vuonna syntyneen neitokaisen joka tällä hetkellä jää ihan liian vähälle huomiolle..ja tämä ilmenee käsiteltäessä käsien pureskeluna. rokotettu ja leikattu vintiö ois vailla hyvää kotia. vitriinistä tehty häkki mukaan ja hinta ois 200. harmittaa pötkylästä luopuminen mutta uskon että paremman kodin saa muualta.

• aloittaja
        huji kirjoitti:

asun keiteleellä ja omistan 07 vuonna syntyneen neitokaisen joka tällä hetkellä jää ihan liian vähälle huomiolle..ja tämä ilmenee käsiteltäessä käsien pureskeluna. rokotettu ja leikattu vintiö ois vailla hyvää kotia. vitriinistä tehty häkki mukaan ja hinta ois 200. harmittaa pötkylästä luopuminen mutta uskon että paremman kodin saa muualta.

onko tyttö kenen kasvatteja ja minkä värinen..? Häkille meillä ei ole tarvetta, enkä hae varsinaisesti ostoeläintä..mutta mutta..

• huji
        aloittaja kirjoitti:

onko tyttö kenen kasvatteja ja minkä värinen..? Häkille meillä ei ole tarvetta, enkä hae varsinaisesti ostoeläintä..mutta mutta..

ostettu kiteeltä. väri on soopeli.

• aloittaja
        huji kirjoitti:

ostettu kiteeltä. väri on soopeli.

Onko kasvattajalla kenties nimeä?
        Kiteeltä tiedän vain yhden melko surullisen tapauksen jossa frettejä pidettiin aivan väärin jne..

• aloittaja
        aloittaja kirjoitti:

Onko kasvattajalla kenties nimeä?
        Kiteeltä tiedän vain yhden melko surullisen tapauksen jossa frettejä pidettiin aivan väärin jne..

Ja näihin "syrjäisempien kasvattajien" ja tuontifrettien kanssa olen itse mieluusti hieman varautunut..kotona jo yksi lievästi kehityksellisesti häiriintynyt yksilö, jonka kasvattajalta en ole saanut edes kunnollisia sukutietoja.
        Sanonpa että tyttösi kaipaa hyvää kotia..
        Jos raha osoittautuu tärkeämmäksi s-postista tavoittaa jatkossa.

• huji
        aloittaja kirjoitti:

Ja näihin "syrjäisempien kasvattajien" ja tuontifrettien kanssa olen itse mieluusti hieman varautunut..kotona jo yksi lievästi kehityksellisesti häiriintynyt yksilö, jonka kasvattajalta en ole saanut edes kunnollisia sukutietoja.
        Sanonpa että tyttösi kaipaa hyvää kotia..
        Jos raha osoittautuu tärkeämmäksi s-postista tavoittaa jatkossa.

ei ole kasvattaja ainakaan oman tietoni mukaan. tämän yhden pentueen teki omalla tytsyllä ja veljensä uroksella..tämä kyseinen uros oli leikattavaksi menossa "lievien" hajuhaittojen eli ominaistuoksujen takia. frettejä siellä ei ollut muuta kuin yksi eli toivon ettei kyse olisi samasta paikasta kuin josta kerroit. ajattelin tuolta pörssin kautta onneani kokeilla jos vaikka sitä kautta löytyisi pian mahdollisimman hyvä koti neidille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2572
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe