onko teillä turhaumia

gek-ko

ja miten käsittelette niitä? Minä harrastan sijaistoimintoja.

- Ja mussukka, vaikka et tähän vastaakaan niin ei se mitään. Tiedän asianlaidan muutenkin.

47

939

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä mä

tähän vastaan.

mitä tarkoitat sijaistoiminnoilla ?

• gek-ko

kaikkea mikä rasittaa itseäni ja ympäristöäni ja mistä ei ole mitään hyötyä.

• kun olin
        gek-ko kirjoitti:

kaikkea mikä rasittaa itseäni ja ympäristöäni ja mistä ei ole mitään hyötyä.

pieni. Silleen niinqu tosipieni :) niin, jos joku asia ei onnistunut, Niin se tehtiin niin monta kertaa, että se onnistu. ja vielä ilman turhautumista.

Se pitäis löytää takasin.

• gek-ko
        kun olin kirjoitti:

pieni. Silleen niinqu tosipieni :) niin, jos joku asia ei onnistunut, Niin se tehtiin niin monta kertaa, että se onnistu. ja vielä ilman turhautumista.

Se pitäis löytää takasin.

niin oli Asioita. Nyt ei oo. On vaan jotain esmes koulun kirjotustehtäviä ja jos ne on hyviä niin aijaa, ja jos ne on huonoja niin aijaa.

Oon katellu, että oisko kaupoissa kirppupeliä. Se olis Asia. Vois rämplätä peukalonsa kipeäksi sillä miniversiolla. Mut ei niitä myydä nyt :(

• että nyt
        gek-ko kirjoitti:

niin oli Asioita. Nyt ei oo. On vaan jotain esmes koulun kirjotustehtäviä ja jos ne on hyviä niin aijaa, ja jos ne on huonoja niin aijaa.

Oon katellu, että oisko kaupoissa kirppupeliä. Se olis Asia. Vois rämplätä peukalonsa kipeäksi sillä miniversiolla. Mut ei niitä myydä nyt :(

ne asiat tuntuu täysin turhilta vai ?

• gek-ko
        että nyt kirjoitti:

ne asiat tuntuu täysin turhilta vai ?

niin aika vitun turhilta.

Kun vertaa esmes kirppupeliin tai siihen miltä syreenit tuoksui joskus 2o vuotta sitten.

• no sit.
        gek-ko kirjoitti:

niin aika vitun turhilta.

Kun vertaa esmes kirppupeliin tai siihen miltä syreenit tuoksui joskus 2o vuotta sitten.

mullakin on paljon turhaumia :D

• .........

En osaa niitä käsitellä. Raivoan täällä kun en uskalla huutaa kotonani naapurien takia. En voi edes kävellä muuten kuin varpaillani hipsutellen.

• gek-ko

mistä sinun turhaumasi syntyi?

• ........
        gek-ko kirjoitti:

mistä sinun turhaumasi syntyi?

Viimeksi tuosta koirapuistosta, josta kirjoitin aiemmin. Perkele!

Olishan se kaikille mukavampaa jos vaan osaisin ottaa vastaan tyynesti kaikki mitä annetaan, mutta välillä ei vaan jaksa. Ei sillä ole mitään merkitystä kun päätökset on jo tehty. Kaikessa muussakin kuin korpeen rakennettavassa koirapuistoasiassa.

• gek-ko
        ........ kirjoitti:

Viimeksi tuosta koirapuistosta, josta kirjoitin aiemmin. Perkele!

Olishan se kaikille mukavampaa jos vaan osaisin ottaa vastaan tyynesti kaikki mitä annetaan, mutta välillä ei vaan jaksa. Ei sillä ole mitään merkitystä kun päätökset on jo tehty. Kaikessa muussakin kuin korpeen rakennettavassa koirapuistoasiassa.

Minä olen. Ärsyyntymiskynnys on matala, masennus pitkä ja syvä, tokeneminen nihkeää.

Ehdotan, että kirjoitat Turun kaupungille kirjeen jossa pyydät selittämään, miksi sata tonnia käytetään koirapuistoon.

Toisekseen voisit yrittää hyötyä asiantilasta, vaikka se onkin mikä on. Kysy kaupungilta voisiko se vuokrata koiraa, kun sinulla ei sellaista (ilmeisesti) ole. Kerro että tuntuu typerältä heittää keppiä yksin koirapuistossa.

Jos kukaan ei vastaa kirjelmääsi, käy kostoksi kusemassa johonkin koira-aitaukseen. Jos joku ihmettelee, niin selitä että eikö se tätä varten ole.

• ......
        gek-ko kirjoitti:

Minä olen. Ärsyyntymiskynnys on matala, masennus pitkä ja syvä, tokeneminen nihkeää.

Ehdotan, että kirjoitat Turun kaupungille kirjeen jossa pyydät selittämään, miksi sata tonnia käytetään koirapuistoon.

Toisekseen voisit yrittää hyötyä asiantilasta, vaikka se onkin mikä on. Kysy kaupungilta voisiko se vuokrata koiraa, kun sinulla ei sellaista (ilmeisesti) ole. Kerro että tuntuu typerältä heittää keppiä yksin koirapuistossa.

Jos kukaan ei vastaa kirjelmääsi, käy kostoksi kusemassa johonkin koira-aitaukseen. Jos joku ihmettelee, niin selitä että eikö se tätä varten ole.

Taidan olla turhauma-altis.

Miksi minun pitäisi vuokrata koira? Ei mulla ole sellaiseen varaa, eikä olisi edes varaa kuskata sitä Hirvensaloon asti. Jos juoksettaisiin koiran kanssa sinne niin se olisi niin uupunut ettei jaksaisi juoksennella enää vapaana aitauksessa.

Luulis että 18 koira-aitausta riittäisi tämän kokoisessa kaupungissa. Vai mitä?

• gek-ko
        ...... kirjoitti:

Taidan olla turhauma-altis.

Miksi minun pitäisi vuokrata koira? Ei mulla ole sellaiseen varaa, eikä olisi edes varaa kuskata sitä Hirvensaloon asti. Jos juoksettaisiin koiran kanssa sinne niin se olisi niin uupunut ettei jaksaisi juoksennella enää vapaana aitauksessa.

Luulis että 18 koira-aitausta riittäisi tämän kokoisessa kaupungissa. Vai mitä?

pykäämässä uutta sairaalaa, niin se olisi kiva juttu mutta en minä sen takia jalkaani katkoisi, että pääsisin sinne sairaalaan. Myönnän.

Oletko poliittisen väärinkohtelun uhri? Se on yksi yleisimmistä turhaumatyypeistä. Itse kärsin siitä muutama vuosi sitten, ja se oli varsin pirullinen tauti. Avaa mikä tahansa lehti, ja taas mua riistetään, pakotetaan ja sorsitaan saatana.

• on,

en vaan osaa eritellä niitä. Enkä sen puoleen kyllä käsitelläkään.

Yleistä vittumaisuutta tulee joskus harrastettua.

• gek-ko

aiheesta.

• sulla hyviä
        gek-ko kirjoitti:

aiheesta.

vinkkejä niiden erittelemiseen ja käsittelyyn?

• gek-ko
        sulla hyviä kirjoitti:

vinkkejä niiden erittelemiseen ja käsittelyyn?

vituttaa niin saatanasti, mutten muista että mikä, enkä keksi mitään mitä tehdä.

Tekee vaan mieli saada samanlainen kohtaus julkisella paikalla kun mitä kakaroilla näkee ruokakaupassa.

• sinäkin olet
        gek-ko kirjoitti:

vituttaa niin saatanasti, mutten muista että mikä, enkä keksi mitään mitä tehdä.

Tekee vaan mieli saada samanlainen kohtaus julkisella paikalla kun mitä kakaroilla näkee ruokakaupassa.

näin hämmennyksissä tämän asian kanssa.

On se nyt kumma, kun aikuinen ihminen on niin irrallaan itestään, ettei tiedä mikä mättää ja miksi :(

• gek-ko
        sinäkin olet kirjoitti:

näin hämmennyksissä tämän asian kanssa.

On se nyt kumma, kun aikuinen ihminen on niin irrallaan itestään, ettei tiedä mikä mättää ja miksi :(

vituttaa.

:D

• vartalo-
        gek-ko kirjoitti:

vituttaa.

:D

vitutukseen täytyy ottaa kokovartalopuudutus.

Kyllä se siitä :)

• gek-ko
        vartalo- kirjoitti:

vitutukseen täytyy ottaa kokovartalopuudutus.

Kyllä se siitä :)

mikä sana :D

Sitä se muuten on, kokovartalovitutusta. Tiäkkö, tekee mieli h-e-i-t-t-ä-y-t-y-ä kaupan lattialla ja kätistä että EMMÄÄ

• emmää
        gek-ko kirjoitti:

mikä sana :D

Sitä se muuten on, kokovartalovitutusta. Tiäkkö, tekee mieli h-e-i-t-t-ä-y-t-y-ä kaupan lattialla ja kätistä että EMMÄÄ

tahon tuon, eikäkö tuon, emmää ala. Tahon kaikki enkä mitään. äääää-ää

• gek-ko
        emmää kirjoitti:

tahon tuon, eikäkö tuon, emmää ala. Tahon kaikki enkä mitään. äääää-ää

näin.

Jos meitä löytyy tarpeeks, me voitais iskee samaan markettiin kaikki kerralla. Kiukutellaan vaan. Mä istuisin ja nojaisin maitokaapin oveen ja marisisin. Sais kaupunki keksiä jonki aitauksen meillekin.

• Että kokoelma alkaa olla kyl aika kattava tässäkin asiassa. Vähän kuin eri ruumiinosien karvoituksen kokoelmanikin alkaa olla jo priimaluokkaa ja kulkee alati mukanani.

Suhtaudutaan asiaan semi-tieteellisenä kokeiluna: mitä tapahtuu kun antaa turhautumiensa käsitellä itseään eikä toisinpäin?

• gek-ko

onnea kokeiluun.

• gek-ko kirjoitti:

onnea kokeiluun.

Tuollainen kyllä auttaa tavoitteen saavuttamisessa oiekin hienosti...

• gek-ko
        Kukkomies kirjoitti:

Tuollainen kyllä auttaa tavoitteen saavuttamisessa oiekin hienosti...

mitä se nyt sitten onkaan.

• gek-ko kirjoitti:

mitä se nyt sitten onkaan.

Sitä itseään.

• yrmio ja osa muista palstan akoista. Enkä mä niitä turhaumia oikestaan mitenkään käsittele, olis kamalaa jos joutuis hommata niiden tilalle jotain oikeita turhaumia.

• gek-ko

eikö sulla oo? Miten teit sen?

• gek-ko kirjoitti:

eikö sulla oo? Miten teit sen?

ihan omaan maailmaani. En kuule, enkä nää siellä mitään muuta kuin omat ajatukseni.

• gek-ko
        relaxed_eyes kirjoitti:

ihan omaan maailmaani. En kuule, enkä nää siellä mitään muuta kuin omat ajatukseni.

sä meinaat et sä pystyt keskittymään.

Voi viddu, ehkä meidän turhaumavammasten suurin ongelma on se että me ei osata keskittyy. Vittu.

Voikohan keskittymistä ja epävitutusta treenata?

• gek-ko kirjoitti:

sä meinaat et sä pystyt keskittymään.

Voi viddu, ehkä meidän turhaumavammasten suurin ongelma on se että me ei osata keskittyy. Vittu.

Voikohan keskittymistä ja epävitutusta treenata?

ajattelet, että aivoissa on laatikoita ja suljet kaikki muut laatikot paitsi sen yhden. Joissakin tilanteissa on tietty hyvä pitää useampaakin laatikkoa raollaan...mul on tos viel vähä reenaamista.

• ,.,.,.,.,

niin mussukkanas pidät?

• cookos

on mun mielestä kaikilla, joskus. itse turhaudun harvoin..mut jokin pieni asiakin voi turhauttaa. Kuten jo toistamiseen kissan paskan peseminen matolta tänä viikonloppuna. Ei se peseminen, mutta se haju..
      käsittelen niitä vaikka siivoomalla..mitä tapahtuu liian harvoin.

• gek-ko

kumpi muuten on pahempaa, kissankusi vai tää toinen? Kissankusi on nimittäin kovassa maineessa ja olen kaverin luona kissankusta juurikin matosta pessyt. Siinähän on ammoniakkia.

Koirankusi on aika viatonta liriä.

• cookos
        gek-ko kirjoitti:

kumpi muuten on pahempaa, kissankusi vai tää toinen? Kissankusi on nimittäin kovassa maineessa ja olen kaverin luona kissankusta juurikin matosta pessyt. Siinähän on ammoniakkia.

Koirankusi on aika viatonta liriä.

on pahempi..sitä ei meinaan saa sohvasta sitä halua pois millään..muuta kuin vaihtamalla sohvan. Niin oon kuullut..siinä meinas kissakin lähtee samalla.
        Mutta tää kökkö..sen näkee ja kun käyttää pesuaineita, lähteehän se.

Mut ironista kyllä, just eilen kehuin tätille puhelimessa, että " ei meillä tarvita laatikoita, kissa pyrkii ulos ja tekee sinne"..mut kisule tulikin joku vatsapöpö. Kyl se siitä.

• gek-ko
        cookos kirjoitti:

on pahempi..sitä ei meinaan saa sohvasta sitä halua pois millään..muuta kuin vaihtamalla sohvan. Niin oon kuullut..siinä meinas kissakin lähtee samalla.
        Mutta tää kökkö..sen näkee ja kun käyttää pesuaineita, lähteehän se.

Mut ironista kyllä, just eilen kehuin tätille puhelimessa, että " ei meillä tarvita laatikoita, kissa pyrkii ulos ja tekee sinne"..mut kisule tulikin joku vatsapöpö. Kyl se siitä.

Attapektia jos se jatkuu. Käy myös kissoille.

• cookos
        gek-ko kirjoitti:

Attapektia jos se jatkuu. Käy myös kissoille.

löysään vatsaan? :D..mun kisu on leikattu ja sillä ei oo niitä merkkaamisjuttuja.

• gek-ko
        cookos kirjoitti:

löysään vatsaan? :D..mun kisu on leikattu ja sillä ei oo niitä merkkaamisjuttuja.

Attapekt jotenkin rauhoittaa sitä ruuansulatussysteemiä.

Sitten erikseen on vielä elektrolyyttijauheita, esim. Nutrisalia, jossa on suoloja. Sitä sekoitetaan veteen sitten, jos maha on kovasti kuralla ja eläimen neste- ja suolatasapainoon pitää kiinnittää huomiota. Mutta tämä vasta sitten jos se on rajumpaa.

• cookos
        gek-ko kirjoitti:

Attapekt jotenkin rauhoittaa sitä ruuansulatussysteemiä.

Sitten erikseen on vielä elektrolyyttijauheita, esim. Nutrisalia, jossa on suoloja. Sitä sekoitetaan veteen sitten, jos maha on kovasti kuralla ja eläimen neste- ja suolatasapainoon pitää kiinnittää huomiota. Mutta tämä vasta sitten jos se on rajumpaa.

mietinkin just, etä mitä vois tehdä, että sais sen maham kuntoon...syönyt ressu jotain sopimatonta.

• turhautuu pahasti! Vtun nettipokeri..prkl..sinne meni fyrkat!!

Kuka saatana keksi laittaa pokerin nettiin..

• gek-ko

joku hihkuu oman koneensa ääressä. Toinen häviää, toinen voittaa.

• vaikuttaa

syvälliseltä asteelta jo.

Kaveri väitti tuossa vuosi sitten voittaneensa nettipokerista autonvaihtoon välirahat. Jotain kahdeksan tonnia.

Joku siellä kait voittaakin.

• ei...

Ei onneksi tollaista taivaan sfäärit ylittävää pätemisen tarvetta. Sitä ei onneksi ole.;D

Tsekkaas kaikki omat aloituksesi ja katso, että kuinka monta kertaa sä niissä mainitset sanan MINÄ.

Itsekin tykkään sellaisesta nyanssien tajusta ja eksentrisestä minätietoumasta, mutta kuitenkin kiinnostuksen kohteeni huomioiden ehkä laajemmin suuntautuvasta oritentaatiosta enemmän. Ja erityisesti viimeksi mainitusta.

Se on hyvä, etttä tällä palstalla pari lausetta ja tissit riittää joillekin älylliseksikin ymmärrykseksi.:) Hyvä tietää, ainakin kirjoittajien tasoa ajatellen.

Ps. Oliko mulla ihan hirveä writers' block, vai oliko tämä jopa tavanomaista mielipiteen ilmaisua sinusta? Ja muuten: Laita mulle linkki johonkin keskusteluun, jossa väittelet älyllisesti! Sinua kun niin paljon kehutaan...Ihan kiinnostuksesta kysyn.:)

• gek-ko

hyviä öitä kaikille kanssaturhautuneille ja riläksille joka ei ollut turhautunut.

Mä mitään hempeetä ala tähän lässyttää, oon kuitenkin huomenna tosi äreä.

No tota niinku hyvää yötä.

t: g

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5450
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      244
      1637
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      327
      1164
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      322
      1157
    Aihe