Hei! Osaisiko joku sanoa, millä linux kutsuu "joystickiä".. En osannut konffata fretsOnFireen kitaraa "suoraan", vaan muutin ohjaimen tiedot ajurilla ensin näppäimenpainallukseksi (toimii se näinkin mutta mieluiten tekisi sen oikein). Sain siis itse toimimaan xboxdrv:n avulla komennolla:
sudo ./xboxdrv --ui-buttonmap green=KEY_F1,red=KEY_F2,yellow=KEY_F3,y=KEY_F4,blue=KEY_F5,orange=KEY_F6 --ui-buttonmap lb=BTN_RIGHT,rb=KEY_SPACE --ui-buttonmap lt=KEY_Z,rt=BTN_LEFT --ui-buttonmap dl=KEY_4,dr=KEY_2,du=KEY_1,dd=KEY_3 --ui-buttonmap back=KEY_TAB,start=KEY_ESC -s --deadzone 6000 --dpad-as-button --trigger-as-button
joka muuttaa kitaran tiedot näppäinpainallukseksi.. windowsin puolella asetuksissa lukee muistaakseni jotain tyyliin joy(X,Y), optimistisena meinasin lisäillä näin fretsin .ini tiedostoon muttei näin taida toimia?
toki, pelailee sitä noinkin.. vielä kun jaksaisi nuo rummut säätää toimimaan :)
xbox-ohjain ubuntuun
1
214
Vastaukset
9.04:ssä tuntui tuo ohjainkin pelittävän joikkarina ihan vaan xboxdrv:n asentamalla..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294