Oletteko tyytyväisiä ammatinvalintaanne, vaikka palkka on todella kehno? Tuletteko toimeen?
Lastentarhanopettajat/opiskelijat
4
824
Vastaukset
- Mimosa98
Alunperinkään tarkoituksenani ei ollut ruveta lastentarhanopettajaksi vaan sitä kautta päästä lähemmäs tavoitettani eli luokaopettajan ammattia. Kolme vuotta opiskelua oli välillä vaikeeta, mutta ei mahdotonta. Nyt olen ollut vuoden töissä ja hakenut kevään haussa taas OKL luokanopettajaksi opiskelemaan. Palkkahan on periaatteessa huono, mutta esim. opintotukeen verrattuna palkka on hyvä. Sitten kun elämään tulee (jos tulee) asuntolainat ja lapset niin palkka ei ole enää kummoinen. Kyllä työhön ja koulutukseen nähden lastentarhanopettajilla pitäisi olla parempi palkka selkeästi, mutta nyt vain tilanne on tämä :(
- palkalla
ei tule kunnolla toimeen...Juuri ja juuri riittää pakollisiin menoihin. harmittaa, kun tuli aikoinaan tuhlattua monta vuotta ja palkka siitä tämä! Jos olisin nyt hakeutumassa opiskelemaan, kiertäisin kaukaa luokanopettaja- ja lastentarhanopettajakoulutukset. Opiskeluaikaan nähden mitätön korvaus! Mieheni on tradenomi ja ansaitsee paremmin kuin minä.
- .......................
Jos miehesi on tradenomi ja sinä lto, niin olette opiskelleet about saman verran. Ja aika selvää on, että kaupallisella alalla palkka on parempi. Ammatinvalintakysymyksiä...
- se on,
....................... kirjoitti:
Jos miehesi on tradenomi ja sinä lto, niin olette opiskelleet about saman verran. Ja aika selvää on, että kaupallisella alalla palkka on parempi. Ammatinvalintakysymyksiä...
mutta täällä kun yleensä hehkutetaan yliopiston paremmuudesta... Mieheni on opiskellut AMK:ssa ja minä taas saanut paperini yliopistosta. Palkassa se ei siis ainakaan meillä näy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041801
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441559
- 1011485
- 791407
- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761188- 691061
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034- 381002