Hei! Kertokaapa mitä ostaa/laittaa lahjaksi kohta 2 vuotta täyttävälle kummitytölleni? Tahtois laittaa jotain muutaku "krääsää" jotain mitä muistella myöhemmin :) kiitos :)
Mitä lahjaksi 2 vuotta täyttävälle kummitytölle?
4
786
Vastaukset
- posliinia
Posliiniastiasto jossa lautanen ja muki. Itselläni on tallessa sekä äitini sellaiset, että omani. Aarteita ovat:)
- aikaa
Miten olis 2 vuotiaalle, 2 tuntia puistossa, uimassa, kirjastossa, yms.????
- emo40
Itse kaksivuotiaan aitina olisin todella ilahtunut juuri tallaisesta, etta kummitati viettaisi aikaa lapsen kanssa uimahallissa.
Jos jonkun materiaalisen lahjan haluaisi antaa, niin esim. Familonin lastentyyny liinan kanssa tai peitto pussilakanan kanssa olisi mieluisa.
IKEA ssa olen nahnyt kivan lasten keinutuolin, joka myos tulisi heti kovaan kayttoon.
Astiaston sailytteleminen ei kovin kiehdo, varsinkin kun lapsiperheissa ei koskaan ole sailytystilaa liikaa.
- kummitus..
2 vuotta täyttävälle kummipojalleni pingu-dvdn. Joo, ei ehkä parhaimmasta päästä sinänsä kun tarkoitus ei kuitnkaan ole kasvattaa ipanasta tv_n orjaa.. mutta muksu on ihan hulluna pinguun ja rauhoittuu sitä katsellessa. muuten onkin sitten oikea duracel-pupu.
aiemmin vastanneen viestiin kommenttina sanon, että se 2 tunnin uimahallireissu on kieltämättä todella mahtava ajatus. varsinkin jos ei muuten ole kovasti kummilapsen kanssa tekemisissä.
Oman kummipojan kanssa en kuitenkaan ole viettänyt paljoakaan aikaa kahdestaan kodin ulkopuolella, joten ajatus kahdestaan uimaan tai ihan leikkipuistoon lähtemisestä ilman muksun vanhempia tuntuu vähän pelottavalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465727Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5852160Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61926- 60897
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768