Niinhän siinä sitten kävi, että exäni kanssa sänkyyn päädyimme tuossa vähän aikaa sitten, erottiin mutama kuukausi taaksepäin, kun mieheni jäi kiinni pettämisestä firman risteilyllä. Pistin suhteen poikki samantien kun luottamus oli mennyt, en olisi halunnut, mutta vaikea olla kun ei luota. Exäni on asiaa katunut ja vakuutellut ettei tapahdu niin toiste. haluaisin uskoa kun muuten kaikki asiat oli loistavasti, suunniteltiin perhettä yms.
En tiedä mitä tehdä kun henkisesti ja fyysisesti hänen kanssaan haluaisin olla, mutta en tiedä voinko luottaa häneen.
Rakastan häntä ja uskon kyllä siihen, että hänkin minua rakastaa. En vain tiedä...
exän kanssa sänkyyn
2
805
Vastaukset
- on..
aina petturi.
- Nimetön
Itselläni kävi samoin, mutta olin se pettävä osapuoli. Katso rauhassa tilannetta ja tunteitasi. Jos molemminpuoliset tunteenne on oikeasti sitä mitä toivotte niin asiat voivat korjaantua, punnitse asioiden ja ihmisten väliset suhteet. Voi olla että miehesi on tuosta kerrasta oppinut jos hän vain antaa aikaa ajatuksilleen ja tunteilleen sekä sitä samaa myös sinulle. Tai sitten ei.
Itse olen kouluni käynyt tuossa asiassa ja nykyään olemme ollut yhdessä 5 vuotta kun erossa olimme noin vuoden verran tapahtuneen jälkeen. Ja koskaan emme ole olleet rakastuneempia kuin nykyään ja lapsikin meille on matkan varrella tullut ja toista suunnittelemme. Kovan koulun kävimme, mutta nyt olemme tässä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728