Tietääkö kukaan mahdollisesti onko suomessa TARANTELLAN kasvattajia? Etsitty on eläin kaupoista mutta ei ole löytynyt! jos joku tietää kasvattajista jotain, olisi kiva saada tietoa missä päin suomea!
tarantella
4
2042
Vastaukset
- asut?
Ainakin joissain eläinkaupoissa myydään tarantelloja. Kasvattajiakin löytyy, mutta eläinkaupasta hankkiminen saattaa olla "helpompaa".
- fish KING
asut? kirjoitti:
Ainakin joissain eläinkaupoissa myydään tarantelloja. Kasvattajiakin löytyy, mutta eläinkaupasta hankkiminen saattaa olla "helpompaa".
Tietenkin, kasvattajalta sain itse terran ja spideyn samaan hintaan kuin mitä olisin joutunut maksamaan, hämiksestä kaupassa, kyseessä exotetrra kuitenkin.
- Vebs
fish KING kirjoitti:
Tietenkin, kasvattajalta sain itse terran ja spideyn samaan hintaan kuin mitä olisin joutunut maksamaan, hämiksestä kaupassa, kyseessä exotetrra kuitenkin.
Etsi kasvattaja!
Eläinkaupassa myytävät lintuhämähäkit on yleensä otettu kiinni luonnosta, niin ne voi olla agresiivisia ja hiukan hns. Yli valppaita, vaikka valppaus on aina hyvä juttu, hämähäkkejä hankkiessa.
Itselläni on ollut tarantella naaras, Siru jo 5 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066