Kannattaa tosiaan miettiä, antaako kirjallista tarjousta Habitan kohteista. Itse sain juuri kalliin opetuksen siitä kuinka paljon kannattaa välittäjän kertomaan uskoa / tehdä asunnon ostopäätöstä. Turvallisin tapa ostaa asunto, lienee suoraan yksityishenkilöltä - eivät yleisesti osaa ja kehtaa valehdella yhtä pahasti kuin nuo alan ammattilaiset...
Tyytymätön Habitan toimintaan
6
1152
Vastaukset
- palvelu pelaa
Minkäslaisen opetuksen sait? Olemme juuri ostamassa asuntoa joka on habitalla myynnissä ja olemme todella tyytyväisiä ainakin vielä palveluun etelä-pohjanmaalla.
- 2 x tyytyväinen myyjä
Se ostotarjouksen sopimussakko, jonka Habita peri, taisi tulla sinulta meille? Kiitos! Olisimme kyllä mielellämme myyneet asuntomme sinullekin. Mielestäni on oikein, jos rikkoo sopimusta, että maksaa sovitun sopimussakkokorvauksen. Tämä opetti ainakin itselleni, etten koskaan ota suullisia tarjouksia vastaan.
No, onneksi Habita ei lyönyt kinttaita naulaan, vaan etsi asunnollemme toisen, tosiostajan. - Nenästä vedettävä?
Tähän kannattaa tutustua ja miettiä haluaako osallistua moiseen toimintaan asiakkaana: http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Asuntovälitysfirma Habitan johdolle syytteet törkeistä talousrikoksista/1135238456277
- Tytyväinen Habitaan
Kyllä Habita on joutunut nyt silmätikuksi kilometrikorvaus /- verotus asiassa. Mutta lueppa teksi tarkemmin, niin on joutunut hyvin moni muukin toimisto. Itse toimin vielä muutama vuosi sitten välitäjänä isossa ketjussa ja voisin kertoa yhtä sun toista aiheesta. Tsemppiä vain kaikille välittäjille, teette tosi rankkaa duunia.
- Minä ja muut
Ainakin minä olen tyytyväinen Habitan toimintaan. Olen saanut hyvää ja asiallista palvelua illallakin oman työaikani jälkeen.
- diin
ehdotonta tuli habitan pojille, antavatkohan "hyvää palvelua" linnassakin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299