Palstamme

älykkäimmät miehet

Petexzr

Genio.Mente

Niin?

12

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä se

kertoo palstasta tai palstalaisista?

Joko aletaan köydenrasvaukseen?

• Mielestäni Gekko hakkaa nämä neidit viisaudellaan. :-D

• huomannut, että

viisaus ja älykkyys on huomattavasti eri asioita?

Gekko voi olla suhteellisen älykäs, mutta viisauden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

• toi...

Mainio kommentti. Toi kertoo ainakin sen, etten välttämättä haluaisi olla missään tekemisissä sun kanssasi.

Ja joo: Laitoin mieleen nimimerkkisi. Ihan vain siltä varalta, että jos joskus maailmassa päättäisin rekisteröityä.

• toi... kirjoitti:

Mainio kommentti. Toi kertoo ainakin sen, etten välttämättä haluaisi olla missään tekemisissä sun kanssasi.

Ja joo: Laitoin mieleen nimimerkkisi. Ihan vain siltä varalta, että jos joskus maailmassa päättäisin rekisteröityä.

Taisin loukata neidin tunteita. Suurimmat pahoittelut. :-(

• ...

Viisas ei vittuile, ei takerru itseensä kohdistuvaan kritiikkiin, eikä huvittele vähemmän älykkäiden kustannuksella.

• toi...
        ... kirjoitti:

Viisas ei vittuile, ei takerru itseensä kohdistuvaan kritiikkiin, eikä huvittele vähemmän älykkäiden kustannuksella.

Eikä huvittele älykkäämpiensä kustannuksella.

• ...
        toi... kirjoitti:

Eikä huvittele älykkäämpiensä kustannuksella.

Ei huvittele kenenkään kustannuksella.

• huomannut, että kirjoitti:

viisaus ja älykkyys on huomattavasti eri asioita?

Gekko voi olla suhteellisen älykäs, mutta viisauden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

Viisaskin, sä et vaan huomaa.

• toi....
        sententia kirjoitti:

Taisin loukata neidin tunteita. Suurimmat pahoittelut. :-(

Ei mitään. Pahoittelut tältäkin suunnalta.

Ajattelin rehellisesti sanottuna vain, että siinä taas yksi nimimerkin Gekko nuoleskelija, mutta saatoin toki olla väärässäkin. Minä nyt vaan en koskaan ole ymmärtänyt, että miksi sen kirjoittajan erityisestä älykkyydestä tällä palstalla puhutaan, kun en juurikaan vielä ole nähnyt siitä viitteitä.

Joko tällä palstalla käy todella erilaista porukkaa, kuin ne ihmiset joita minä arjessani tunnen, tai sitten kyse on jostakin muusta. Hui hai. Todennäköisimmin kyse on ensin mainitusta.

• komppailen
      • ...

Jokainen ensimmäisen lapsen saanut kokee olevansa jonkin suuren salaisuuden äärellä. Jotain, josta kukaan muu ei tiedä mitään.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5450
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      244
      1637
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      327
      1164
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      322
      1157
    Aihe