Ongelmani on seuraavanlainen elikkä, kun ajan viikset niin iho jää kyllä sileäksi mutta kauempaa katottuna näyttää kuin minulla olisi "amispensselit." ongelmana on ilmeisesti, joko se että viikset eivät lähde ajossa tarpeeksi syvältä, jolloin niistä jää ohut sänki, tai sitten että ihoni on aika vaalea ja viiksikarvat tummia jolloin viikset erottuvat ihonväristäni.
Parran olen ajanut Gilleten Fusionilla ja siihen kuuluvaa partavaahtoa olen käyttänyt sekä aftershavea. Ja on kokeiltua saunoa ja pehmittää viiksiä...
Olen parikymppinen jantteri Noin parin päivän välein on pakko ajaa viikset ettei ihan hampuusilta näytä:) Onko ongelmani tuttu muille.
Ongelma viiksien kanssa
4
1818
Vastaukset
- on ihana...
...miehinen ...nam nam...
(hampuuseilla on risuparta)- Väsynyt tapaus
Kiitos tuosta viestistä. Ilmeisesti perjantai on villiinnyttänyt ihmiset uusiin sfääreihin.
- höylä toistepäin
Raakkaa vastakarvaan! Näinhän kuulemma EI sais tehdä (ärsyttää miehen hipiää voivoi), mut whattöfak jos parta on ku rautalankaa niin ainakin ite kyllä raakkaan.
- dgnsartheq
Itellä sama ongelma. Eläkä saatana mene vastakarvaan vetämään varsinkaan huulen kohdilta, ehkä poskista voi. Kokeile pariin kertaan ajaa naama partavaahdon kanssa ja naama lähemmäs peiliä. Jos jollaki on parempi vinkki, olkoot hyvä ja kertokoot, en itekkään aivan särmää naamaa saa höylälläkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902717- 1041931
- 1191708
- 1451701
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä311661Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241190