vinkkejä miten voisi ITSE tehdä kahdelle kissalle raapimapuun/telineen. Haluaisin tehdä suhtkoht ison, että kissat voisivat siinä myös nukkua/kiipeillä. : ) Kiitos etukäteen vastanneille!
Kertokaapa
2
225
Vastaukset
- on itse tehty
Meillä on hyvin yksinkertainen raapimapuu. Se on tehty kahdesta n.2 metrisestä levystä joihin on kiinnitetty erikokoisia levyjä tasoiksi. Korkeimmalla ovat isoimmat tasot, joissa on seinää vasten oleva kissan mentävä reikä josta kissat pääsevät tasolle. Kaikki palaset on päällystetty karkealla käytävämatolla jota on ostettu tarjoustalosta. Lisäksi ylimpien tasojen väliin on tehty riippumatto, kahden köyden väliin on ommeltu kestävä kangas.
On ollut tosi toimiva ja suosittu kissojen keskuudessa. Kelpaa raapimiseen, leikkimiseen tähyilyyn ja nukkumiseen! Itse tehden saa yleensä mieleisen kiipeily-/raapimapuun kissoilleen kohtuulliseen hintaan ja kalusteisiin sopivana. Tässä muutamia vinkkejä rakenteluun:
http://personal.inet.fi/koti/maaru/maukuvaa.html
Kokoa ja näköä voi soveltaa omiin tilaratkaisuihin sopiviksi rakennelmiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358