Otettiin tossa reilu kuukaus sitte kissa.. poikaystävälleni tuli kauhee flunssa samoihin aikoihin, en usko sen olevan allergiaa koska hän parantui siitä ja mulla oli sama tauti hänen jälkeensä, ja minä itse en ole allerginen kissalle.. No meni sitten viikko suunnilleen siitä kun poikaystäväni oli parantunu tästä taudista ja alko uusiks yskiin ja tää yskiminen on nyt kestäny kolme viikkoo mut se on koko ajan paranemaan päin.. Voiks kysees olla vaa iha tavallinen yskä vai onks tää selvää allergiaa?
Vähän taustaa ennen ku vastaatte mitään.. eli tää kyseinen tyyppi on asunu iha hemmetin pölyses kämpäs ennen ja on just muuttanu pois sielt sellasee kämppää mis ei sillee oo pölyy.. sit ku se parani tost nuhast ni sil on ny ollu sillee tyylii verkkatakki jonka alla t-paita, ei koskaa pipo päässä, ja tääl lämpötila vaihtelee iha kauheesti.. välil on -20 ja välil on siin nollan molemmin puolin.. Voiks näil olla mitää vaikutusta asiaan?
Kiitos jo etukäteen jos joku ihana ihminen viittii vastata..
Allergiaako?
Joku vaa.....
0
318
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096