Hei olen 22 vuotia tyttönen ja luokanopettajankoulutus kiinnostaisi minua paljon. Minua askarruttaa onnistuuko ilta/viikonlopputyöt opiskelun ohessa hyvin? Minulla on nimittäin on jo opintolaina 2 asteen koulutuksesta. En haluaisi ottaa lisää lainaa ja opintotuella ei tule pärjäämään. Etenkin kun puoliso on työelämässä. Tosin ymmärsin että puolison tulot eivät vaikuta enää nykyään opintotuen määrään. Työssäkäynti olisi kuitenkin ainut mahdollisuus rahoittaa omaa opiskelua ja elämää.
Opiskelun ohella työssä käynti
2
555
Vastaukset
- dvvdvdssdd
Viikonloppuisin pystyy tekemään ihan hyvin töitä, mutta arkina voi ainakin opintojen alussa olla hieman liian kiire.
Työn tulee olla mahdollisimman joustavaa ja työajat helposti etukäteen sovittavissa, sillä opinnot vaativat aina silloin tällöin myös iltaisin ja/tai viikonloppuisin ahkeroimista. Helpoimmalla pääset kun menet jonkin kaupan kassalle, mäkkärin tiskille tai vastaavaan hommaan.- Nausi
Jotain tuollaista työtä ajattelinkin. Nimittäin nyt tulee keväällä asiakaspalvelun ja markkinoinnin yo merkonomin paperit käteen ja olen vähän suhteitakin kerennyt kaupan alalla solmia. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991455
- 791387
- 1191239
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään191102- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015