huomanu tuolla club4aces sivuston freerolleissa että se on aikamoista lottoa ne 20/40/100€ freerollit!
jakaja suosii alta vastaajaa esim. korotan QK:lla 400 vihu maksaa floppi 2 4 2 lyön all in ja kaveri maksaa ja näyttää 3 K eli sillon k on dominoitu ja ainoa voittomahdollisuus on ihme suora tai 3 no turnillahan tulee jo se 3 ja kaveri vie potin koska makso todella heikolla kädellä niin eiköhän se jakaja anna fisun voittaa!
ja monesti JQ offarit menee QQ/KK/AA ohi useammin kuin melkein ku se AA pitää!
kohta joku sanoo että mitä pelaat freerolleja! ja minä vastaan että siksi kun en ole niin tyhmä että oikeaa rahaa laittaisin noihin!
ärsyttää vaan kun noissa freerolleissa ei koskaan mene kortit todennäköisyyksien mukaan, onko joku muu huomannu saman monesti joku 5 2 ennen floppia all in menee QQ:n ohi siis liian monesti! jos koitatte laittaa QQ vs 2 5 oikeilla korteilla huomaattee QQ:n pitävän aika usein, mutta ei freerolleissa! ärsyttävää kun ei voi hyödyntää pelitaitoja näissä ilmaisturnauksissa!
aina sillä riverillä vedetään AA/KK/QQ:n ohi! siis noin 3 kertaa viidestä mennään ohi! vaikka ne normaalisti pitää 7 kertaa kymmenestä!
eipä mulla muuta!
Freeroll club4aces
lotto!
1
453
Vastaukset
- ja rahattomat
älkööt pokeriin vaivautuko. pelaile taskubiljardia niinkuin ennenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748