Vaalea ja viehättävä 33-vuotias nainen pk-seudulta etsii tasaista ja tuntevaa eränkävijämiestä pitemmällekin etapille. Rinkassa on lapsi ja rutkasti elämänkokemusta, kompassina ymmärrystä ihmisyydelle.
tsirikli2@suomi24.fi
Naiselle vaellusseuraa
3
1886
Vastaukset
- voisi jättää
johonkin hoitoon sen vaelluksen ajaksi?
Voitaisiin mennä vaikka johonkin kämppävaellukselle noin ensialkuun? - olla...
muuten aika kiinnostava tuttavuus, mutta tuo lapsi ja rutkasti elämänkokemusta vievät minun ja monen muunkin kokemattoman miehen mielenkiinnon, valitan!
- pupponen
Olikohan tuo ensimmäinen viesti hieman kuitenkin kuvaannollinen, luulen, että lasta ei kuitenkaan ollut tarkoitus ottaa mukaan, mutta että sellainenkin löytyy...ei tuollainen kompassikaan pitkälle auta metässä, joten sekin lie ns. luonne-kuvaus...ehken tämä olisi ollu parempi jättää jonnekin deitti-sivuille...erämiehet on niin totisia , ettei ne tällasten ilmotusten päälle tajua...joo joo, ei tarvi kuittailla erämiestenkään sitten...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209