Kuuntelin Novalta tänään ja toimittaja sanoi että hän oli nähnyt jonkin listan Biiseistä joita Madonna esittää keikallaan, eikä kuulemma esitä vanhoja biisejään. Kuulemma enimmäkseen vain uusimpia.
Ne vanhathan olisivat juuri olleetkin nostalgisia ja moni olisi varmaan halunnut palata nuoruusaikoihinsa niiden siivittämänä.
Niitä uusia rynkytyksiä on saanut kuulla ihan tarpeeksi tuutin täydeltä harva se päivä.
Ei esitä vanhoja biisejään
Kuivaliha
1
197
Vastaukset
- kuosissa!
Madonnan tämä kiertue koostuu uusista kappaleista ja jos ohjelmisto on samanlainen joka maassa, myös vanhemmat biisit ovat laitettu niin erilaisiksi, ettei niitä meinaa edes samoiksi tunnistaa (utubesta näkee tätä kiertuetta). Edellinen kiertue olisi ollut mahtava, sillä siellä oli vanhoja biisejä vielä "omina itseinään", mutta nyt kaikki on muutettu konemaiseksi ja täysin erilaisiksi. Itse pääsen konserttiin, mutta ehkäpä tämä tieto helpottaa monia, jotka eivät "nostalgiamusaa" päässeet katsomaan. Nostalgiaa siis tuskin luvassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244