Christina pitää suosiostaa kiinni vieläkin,vaikka pahat kielet väittävät popparin menettäneen jo supertähden tittelinsä. Nykyäänhän toki jokaista yhden hitin ihmettä ja listalaulajaa kutsutaan jo nimillä supertähti tai megatähti,mutta Aguilera on ollut 10 vuotta yksi maailman kuuluisimmista ja ihailluimmista laulajista. Häneltä löytyy ennätyksiä ja nimi jäänyt popmusiikin historiankirjoihin kuten Madonnan ja Britneynkin...Hän oli v.2008 maailmassa viidenneksi haetuin julkisuuden henkilö internetistä vaikka ei edes rypenyt kohuotsikoidda paljoa tai tehnyt uutta albumia yms! Eikö tämä kerro artistin suosiosta aikapaljon? Puhumattakaa siitä että hän oli sekä video muisc-että american music awardsien esiintyjä ja luotsasi uuden hajuveden mikä oli menestys.
internetin etsityimpien listalla
sijalla5!
1
660
Vastaukset
- audrinapatridge
Ja tällä voidaan kuitata uran floppaamisjutut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174