siitä syystä miksi täysistunnossa eivät kaikki edustajat ole läsnä yhtäaikaa, "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi.
Ketjukirje eduskuntaan
4
551
Vastaukset
- kyllähän
yleensä pitää edes olla työpaikalla, vaikka ei tekis mitään, kuten eduskunnassa. Suurin osa istuu hiljaa tai jopa nukkuu työpaikalla.
Kyllä jos metsuri istuu vain kannon päässä, tilipussi jää aika heikoksi. - jauhekirjettä
menemään sinne
pääsisit kerralla koko kansan tietoisuuteen ehkäpä ulkomaillakin tiedettäisiin miten tolokku mies rantaneuvos on - veronmaksaja wille
Rantaneuvoksen kannattaa ottaa etevänä puhujana ja kirjoittajana kansanedustajat tarkkailun alle. Niin toivon.
- Kansankynttilä
Ketäpä tuo oikeastaan kiinnostaa, muitakuin tätä Meidän omaa "Niemipehtooria", notta kuka siellä penkissä torkkuu milloinkin kulloisenkin äänestyksen aikana.
Kateuttaan taitaa rantalaistenneuvoja täällä kiukutella, kun ei itse päässyt väkiselläkään Arkaadian kukkuloille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058257- 1125774
- 565246
- 2895206
- 783861
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501