Muisteleppa siis milloin valehtelit lähimmäisellesi viimeksi, kannattiko??
Miksi teit niin?
Onko itsellesi selvinnyt, että sinulle on lähimmäinen valehdellut?
Kerro oma mielipiteesi, miksi ihmiset yleensä valehtelee??
Pitääkö vielä sanonta "valheella on lyhyet jäljet" paikkansa??
MILLOIN VALEHTELIT VIIMEKSI LÄHEISELLESI??
2
586
Vastaukset
- penkoa muistia
Miehenpuolikas on valehdellut mulle ainakin pariin otteeseen. Ihan päin naamaa.
Oon siinä tilanteessa sanonut, että ..älä viitsi valehdella, mä kestän kyllä totuuden, vaikka sattuisikin, että anna tulla vaan..
Mutta puolikas pitää päänsä ja väittää, että haluaa olla mun kanssa ja että tunteita on ja että sillä ei ole ketään toista.
No, just. Mä kattelin ihan omin silmin, kun lähti exänsä perään ja jätti mut pakkaseen.
Kait se valehteli siksi, että haluaa pitää mua varalla tai ettei uskalla kertoa tai et ajattelee, et mulle voi sanoa mitä vaan.
En kuitenkaan ymmärrä. Luottamus on niin herkkä asia. Itse en viitsisi valehdella moista, vaan sanoisin suoraan, että mulla on asioita kesken exän kanssa ja haluan nyt keskittyä niihin. Ei tulisi poltettua siltoja ja jäisi rehti kuva. - yritin olla
kylmä ja tunteeton, kun eksä haki tavaroitaan ,etten näyttäisi, että edelleen rakastan häntä. Valehtelin siis samalla myös itselleni ikävä kyllä. Ehkä näissä kipeissä asioissa valehdellaan eniten. Olin kuullut muuta kautta, että eksälläni on ollut jo toinen nainen. Kysyin itse tätä häneltä suoraan ja hän ei kieltänyt asiaa, mutta kertoi vaan, että muut näköjään tietää hänen asiansa paremmin kuin hän itse. En tiedä onko kyseessä väärinkäsitys vai? Ehkä ihmiset eivät halua vaan loukata toista enempää ja siksi kertovat valkoisen valheen. Ehkä valheella voi olla myös "pitkätkin jäljet"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728