Miten tuolla valmennuskursseilla käydään nuo asiat läpi esimerkiksi matematiikan osalta? Käydäänkö ihan perusteellisesti läpi vai annetaanko vain jotain ihmevinkkejä olettaen, että itse tajuaa jo asioista jotain? Tuon pääsykoekirjan matemaattiset jutut eivät nimittäin aukea lainkaan, silmissä vilisee vain ihmeellisiä kaavoja :)
Onko turha edes yrittää koko kauppista saati maksaa 1000 euroa valmennuksesta, jos tämän hetken matskuntietämys on tätä tasoa? (E lyhyestä yo)
Kauppatieteiden valmennuskurssit
apuvaaa
2
1196
Vastaukset
- ajrer
http://www.virtua.fi
Tsekkaa tuolta verkkokurssit, törkeän halvat ja laadukkaat matskut, videoidut luennot ja keskustelufoorumit. Itse olen jo kurssilla ja hyvin maistuu pänttääminen!- laita rahasi
Virtuan tilille sillä olen törkeän huono piilomainostaja ja ihan sikasiisti kurssipomo!
Näitähän on jo pari vuotta haukuttu joka paikassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751296
- 1151119
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12841- 33823