Jos olet ostamassa asutoa on nyt ostajan markkinat. Myyjät myyvät aivan paniikissa "kuka nyt vain ostaisi" Tingi, tingi ja tingi. Tinkimisen jälkeen tee vielä kirjallinen tarjous, joka on reilusti alle tingityn hinna. Suurin vaara on ostajalla uskoa kiintestövälittäjän vedätyksee. Välittäjällekin on nyt saada kauppa aikaan hintaan mihin hyväänsä.
OSTAJALLE OHJE
4
1664
Vastaukset
- olla paniikissa
kaikkien ei ole pakko myydä mihin hintaan hyvänsä.
- mietippä ite
Ei kai nykyään kukaan ole niin tyhmä kuin oletat. Ehkä pari menee lankan ja myy kun hinnat on alhaalla. Minä itse ostan tälläisiä asuntoja, mutta ei niitä montaa vuosittain myynnissä ole. Parempia on avioeroasunnot ja perikunnat kun niille on tullut realiteetit mieleen.
Kun sanotaan, että asuntokauppa on hyytynyt, se tarkoittaa tällä hetkellä ettei porukka halua myydä asuntojaan "halvalla"
Reaalihinnat on tippunu joitain prosentteja.- käytöstä
Myyjät eivät halua myydä halvemmalla kuin huippuhinta oli... eihän minun asunnon arvo voi tippua. Eli laitetaan myyntiin huippuhintaan, ja toivotaan että joku onneton ostaisi.
Kyllä nyt ostajien pitää nimenomaan tinkiä vähintään 15% hinnoista pois. Eiköhän realiteetit valkene myyjille kun tilastokeskukselta tulee kesällä tämän alkuvuoden hintatilastot. Viimeistään silloin ollaan tultu tuo 15 pinnaa alaspäin. - En minä ainakaan.
käytöstä kirjoitti:
Myyjät eivät halua myydä halvemmalla kuin huippuhinta oli... eihän minun asunnon arvo voi tippua. Eli laitetaan myyntiin huippuhintaan, ja toivotaan että joku onneton ostaisi.
Kyllä nyt ostajien pitää nimenomaan tinkiä vähintään 15% hinnoista pois. Eiköhän realiteetit valkene myyjille kun tilastokeskukselta tulee kesällä tämän alkuvuoden hintatilastot. Viimeistään silloin ollaan tultu tuo 15 pinnaa alaspäin.Viimekertainen huippu oli, se on totta. Siksi minä en nyt myy. Odotan muutaman vuoden uutta ja niin tekevät muutkin.
-15% :D
Kun saat niitä näköjään halvalla, niin suosittelen ostamaan useita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e993075- 1041941
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä331889- 1211763
- 1461736
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871423- 1231341
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210