13 pvä ja perjantai

saas nähä

voitanko lotossa tai jotain muuta ikävää kun rahahan ei kuulemma tuo onnea sulle, paljon onnea vaan

25

2980

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomenna!

ikävä tieto näin perjantain alkajaisiksi, vai mitä.

• kun jo

totesin ettei raha tuo onnea mutta toivottavasti jotain muuta kivaa tapahtuu kun on kerran perjantai ja kolmastoista. :) Nyt menen vetelemään hirsiä kun tykkään paiskia töitä nukkuessani

Hy-vääää yötä!

• Parasta ja nyt
        kun jo kirjoitti:

totesin ettei raha tuo onnea mutta toivottavasti jotain muuta kivaa tapahtuu kun on kerran perjantai ja kolmastoista. :) Nyt menen vetelemään hirsiä kun tykkään paiskia töitä nukkuessani

Hy-vääää yötä!

Perjantai 13 panetuspäivä. Se on aina paras, ennen saunaa klo 13 ja saunan jälkeen kello 13.13 ja muutenkin pitkin päivää. Iltaan saakka. Olen naatti jo nyt.

• Eikös sitä pelata Suomessakin?

• orjalaivaan josta

ei jää oikeen rahaa käteen tai jää siitä 400 euroa enemmän kuukaudessa kuin mitä saan korvauksia ja työpäivinä on ilmainen ruoka.

• ...epäonnen päivä meidän perheessä, koska ihana, rakas ja kauan odotettu poikamme syntyi aikanaan perjantaina 13. päivänä! :)

Jo sitä ennen pidin aina perjantaita ja 13. päivää ennemmin onnen kuin epäonnen päivänä...

• poika..

syntyi perjantai ja kolmastoista.Itsekkin olen syntynyt13 päivä mutta sunnuntaina.Onnen päivä!

• joku paavi joskus

vuosisatoja sitten päätti teurastuttaa liian vahvoiksi kasvaneen joukon ritareita juuri perjantaina kyseisen kuukauden 13. päivä, eipä se juurikaan minun tämänhetkiseen elämääni onnea tai epäonnea tuo.

• Hoopotus

Perjantai ja 13 päivä on epäonnen päivä koska.
        Ranskan kuningas Filip IV Kaunis päätti tuhota ja vangitutti kaikki Ranskan temppeliherrat perjantaina 13. lokakuuta vuonna 1307. Vangittujen joukossa oli myös järjestön suurmestari Jacques de Molay. Myöhemmin paavi Klemens V käski vangitsemaan temppeliherrat koko kristikunnassa ja poisti heidän etuoikeutensa. Filipin käskystä ranskalaiset takavarikoivat temppeliritarien valtaisan omaisuuden Ranskan kruunulle..

Niin pitkä on ihmisen muisti, vaikkei syytä muisteta muistetaan kuitenkin epäonnen päivä.

• ........

kai..?

• tosiaan...

veitsi lipsahti kämmenestä melkein läpi.

• marmaid

Yhteistyökumppanini ajoi kolarin heti aamusta parkkihallissa...kai se on epäonnen alkua vasta..

• Päin

p..tä! Rahaa paloi kaupassa, tili tyhjenee maksupalvelun kautta, nauhurista meni ääni - ei voi nauhoittaa - tarviiko sanoo enempää???

• todellakin

Tänään on ollu huonon onnen päivä, koska huomasin että auto on varastettu ja vakuutus yhtiössäkin oli olevinaan ammattilaisia jotka ei tienny mitään ja käski soittelemaan ties minne. Vaikka olin sinne mennyt sitä varten ettei tarvis alkaa soittelemaan. alkaa pikkuhiljaa vituttamaan. Ja mikä kaikkein parasta satuin näkemään autovarkaat jotka ajoi poliisi laitoken vierestä kun tulin tekemästä rikos ilmoitusta.

• Heh, tänään vanhojen tanssit ja heti aamulla (ennen kuin lähti kouluun) meni toinen kenkä rikki :D Onneksi löytyi vielä toiset.

• työsopimuksen ja työt alkaa 1.4.2009.

• nieminen97

Sehän on vasta huhtikuussa, eikö olekin? Oon varmaan menny vähän out of time, mut kuitenkin tiädän jonkun verran.

• -OpiskelijaBoju-

Noh, en itse usko, että Perjantai 13 päivä olisi jotenkin maaginen..Taikauskoa vaan. Mielestäni se ei ole epäonnenpäivä kuin mikään muukaan päivä. Onnettomuudet ja onni riippuu ihan ympäristöstä, tilanteesta ja henkilön historiasta.

Päivä tämä on siinä missä mikä tahansa muukin päivä.

• Sanoisin, että numeroilla on tietyt symboliset merkitykset, kuten kirjaimilla. Niitä merkityksiä voi yrittää johtaa filosofialla tai logiikalla, tai niille voi antaa merkityksiä, mutta kysymys on vain informaatiosta.

Muun muassa Raamatulla on ollut vaikutusta meidän käsitykseen numeroiden symboliikasta. Tietääkseni luvun 13 merkitys Raamatussa kuuluu huonompien joukkoon, mutta se ei tuota epäonnea, se ainoastaan saattaa heijastella tekstin aihetta, eikä siinäkään ole kysymys epäonnesta.

Jos uskoo numerologiaan, ei kannata sekoittaa sitä taikauskoon. Numerot eivät tuota onnea tai epäonnea, ellet sitten ole yleisestikin taikauskoinen. Taikauskossa puuttuu tieteellinen tutkimus, ilmiön selitys ja yleensä myös tieto siitä, miten uskomus ylipäätään on syntynyt.

• lasku lasku ja lasku

Perintäkirje saapui postiluukusta ja nyt pitäis maksaa preintätoimistolle saatavat. Tilanteen erikoiseksi tekee se, että en ole koskaan saanut edes alkuperäistä laskua kotiini, en edes muistutuskirjeitä kyseisestä laskusta.

Selvitin asiaa, että miten on mahdollista, että perintätoimisto hoitaa perintää jos minä asiakkaana ei ole koskaan saanut laskua. Loppujen lopuksi minulle sanottiin perintätoimien toimeksiantajalta, ettei minulle ole edes tietokannan mukaa lähetetty mitään laskua.
      Asiaa ei edes pahoiteltu mitenkään.

Tämä on mahdollista.. SUOMESSA!

• valoholisti

jaa,no "pientä epäonnea" on tänään sattunut,mutta en jaksa uskoa, että se liittyy mitenkään perjantai päivään kolmetoista.sattumaa luulisin.vaikka olenkin joissain asioissa aika taikauskoinen:)

• on piruvie...

mikään ei mene nappiin!Nukkumaan tämä päivä ohi.Mies meni johonkin,ois ollu omiaki tekemisiä ja kaikkea...No,mulle ne viimetingassa tarvittavat tehtävät yritetään työntää,työntäköön sinne minne aurinko ei paista!

• srfj,kjhgvhnmjhmn

Tänään ei mikään mene nappiin. Kaikki paska kaatuu päälle samaan aikaan eikä ne pienet ilot joita olen odottanut toteutuneetkaan. Haluaisin vain nukkua tämän paskan päivän ohi, mutta kun en voi koska on liikaa tekemistä.

Perkeleen helvetti.

Olen varmaan ollut temppeliritari, koska perjantai 13 vainoo minua AINA.

• mielestä

kyllä tämä on ehdottomasti epä onnen päivä kaikki menee päin puuta

• sattuu ja tapahtuu

Tänään heti aamulla ajoin toista autoo päin joten ei lähteny päivä hyvin käyntiin todellakaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5390
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      234
      1576
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      314
      1127
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      306
      1058
    Aihe