Olen jo 15 v ollut ms.
Kävelen liikun tasapaino pitää. Olen ottanut
Agents-musiikin liikelääkkeeksi en tarvitse mieli-ala lääkettäkään. Levy soimaan ja eikun tanssia ja heilumista. Kiikkutuoli on minun "KUNTOSALI" Jep! en tarvitse miljoonilla euroilla rakenettuja halleja.
Vihdoinkin omat-lääkärit ymmärtää minun musiikki lääkkeen.
Äiti olen kahdelle lapselle. Asun yksin en ole yksinäinen. Voikaa kaikki hyvin. Kuunnelkaa ke-to välisenä yönä kahden tunnin toive yö-radiota.
Itseni lempi kappale on Jorma Kääriäisen laulama Hengenahdistusta. Koska en todellaan käytä mitään lääkkeitä. No mitään on liian rohkea. Verenpaine lääkitys, mutta ns.terveilläkin on verenpainetta.
Leikin ajatuksella olen "terveiden" sairautta sairastava. Tarja MS-94
musiikista liike-jamieli-ala "lääke"
Tarja MS-94
3
883
Vastaukset
- hyvä meininki!
eikös se vain ole tärkeintä!!!
mullakin on tapana pogota hyvän musan tahdissa.
ja laps perässä...
se ON hauskaa! - ark_67
hieno asenne! verenpainetauti=kyllä tauti sitä ei terveillä ole.
- jfaöheruihaökjvjah
Mäsä diagnosoitiin itelläni kesällä -12. Selvisin alkuoireistani musiikin voimalla. Aikaisemmin en juurikaan musiikkia kuunnellut, viihdyin hiljaisuudessa. Nyt musiikki on lähestulkoon vallannut elämäni. Se auttaa jaksamaan, lievittää masennusta, helpottaa väsymystä. Jopa pahat päänsäryt kestin sen voimalla ennen diagnoosin saamista. Suosittelen kaikille ja joka vaivaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337