Missä on tehty havaintoja ilveskissoista? Lehdissä ollut, että niitä voi tapailla nykyisin ympäri kaupunkia... Olisi mukava kuulla ihan oikeista havainnoista :D
Ilveksiä?
11
1046
Vastaukset
- IlvesIita
Puurtilan eteläniemessä on nähty. Kuljeskellut pitkin rantoja, tullut järven yli Kopolanniemeltä.
- ois myös
hyvä jos veisivät muutaman koiran niin olisi vähemmän koiranpaskaa teiden varsilla ja ihmisten postilaatikoiden juuressa.kun eivät jotkut koiranomistajat muutenkaan näitä asioita näytä ymmärtävän.
- ois
ainaski ihanata jos isot kisut veis pois noi pienet kisut jotka kusee mun tavaroitten päälle...
- The Bobcat
Isosta kisusta heruu isompi pisu, josta riittää naapurinkin tavaroille. Ja kuitenkin ei-kissa-ihmisenä sanon, että meillä tuo naapurin kisumisu on pienempi paha, kuin nuo noin tsiljoona myyrää, joita tuntuu tänä vuonna olevan ihan joka paikassa.
- juut
no niinpä olis.
- Koira-aitaus
Meidän pihassa,Kaura-Ahossa kävi 80-luvulla susi.Meille naurettiin,kun kerroimme asiasta.Pyöri koira-aitauksen ympärillä.Mies heitti sitä halolla.Kyllä minä suden ja koiran erotan toisistaan.Häntä on erilainen,samoin tassujen jälki.Silloin oli tulipalopakkaset.Hitto,kun ei tullut otettua kuvaa.
- haivaittu
Kaura-ahossa mm. kioskin jälkeisellä "pitkällä" pyörätiellä, joka menee koulun ohitse, on havaittu ilveksen jälkiä !
- Luttilassa
haivaittu kirjoitti:
Kaura-ahossa mm. kioskin jälkeisellä "pitkällä" pyörätiellä, joka menee koulun ohitse, on havaittu ilveksen jälkiä !
varma havainto kolmesta ilveksestä.
Raateli koko Kalpan joukkueen. Ilves ei ole uhka ihmiselle mutta susi laumana on. Karhukin välttää ihmistä jos vain ei tule yllätetyksi kun sillä on pennut.
- Tarvitaan
Hyvä bruno2:)
- metäneläjä
Tarvitaan kirjoitti:
Hyvä bruno2:)
kauriita varsin jahtaavat,näin niitä kaksi kappaletta kuntorannan risteyksessä viimeviikon loppuna,ne on ilveksen herkkua,,,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612300En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101554
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751539Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151498Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061111
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999