Mulla on nyt ollut pari päivää kolme sauvasirkkaa, ja mua huolestuttaa yks sirkka.
Se ei ole liikkunut ainakaan päivään ja oon sumuttanut sitä vedelläkin, muttei elonmerkkejä..
Se on vasta n.´kolmen kk ikänen. Onko kuollut`?
Sirkan keskiruumis on muuttunut vaaleaksi ja muuten tummanruskea. Tuntosarvetkin´(?) on ihan lötköt... Nyt toinenkin sirkka on alkanut veltostumaan, ennen se kuljeskeli ympäri terraariota ja tutki paikkoja ja oli muutenkin jatkuvasti liikkeessä... viimeinen sentään on vielä "normaalina". Olen hoitanut kaiken kuten neuvotaan; sumuttanut kasvien lehdille vettä, antanut tuoreita salaatinlehtiä ja oksia joissa luoda nahka, mikä mättää? Auttakaa nopeasti, kiitos! =(
Auttakaa!!!
2
735
Vastaukset
- apus
Eli siis annan monipuolisesti mm.vadekman,karhunvatukan, koivun ja kaiken muun "hyvän" kasvin lehtiä. Ja lisäksi salaattia.
- on tapana
pysyä valoisaan aikaan likkumattomana. mullakin aluksi kierteli teraarriossa miten sattuu mutta nyt jo muutaman kuukauden ollut liikkumatta päiväsaikaan. mutta jos kansi unohtuu auki yöksi, niin silloin ne karkailevat :) joskus ollut parikinpäivää hukassa mutta kyllä on löytynyt hyvissä voimissa :D olen ostanu kaupasta tuoreita yrttiruukkuja. esim: sitruunamelissaa,persilja,rakuuna, jne...jne.. olen myös syöttänyt salaattia, kurkua, marjoja. lakoista ovat pitäneet erityisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076