Löytyiskö keltään tietoa tai linkkiä mistä löytäisin ko pyörään korjauskäsikirjan sekä räjähdyskuvia motista. Olisko jollain ylimääräistä plexiä ja nahkalaukkusarjaa rautoineen tarjota kyseiseen pyörään.
Kawa 1500 VN vm 94
5
938
Vastaukset
- dffdfdfdf
Mulla ois hyvä Kawasakin orkkis pleksi. Virheetön. Myös kiinnitys raudat. Hintaa pitää vielä miettiä? Myös sivulaukut löytyy.. Nahkalaukut jotka satulatyyliset. Niissä ei ole kiinnitysrautoja.. Storm motor myy korjauskäsikirjat.. Räjäytyskuvia Pitää katsoa se pleksi? En tartte sitä. Voin lähettää kuvia siitä jos haluat? Hyvä mope ja mulla ollut jo vuodesta 2001 ja en myy. Kytkin vähän löyhä mutta sen kanssa pärjää. http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/kawasaki-motorcycle-vulcan-88-vn1500a8-us-1994/o/m4624
- koosu
kiinnostaa niin pleksi kuin laukutkin.laitteleppa kuvia.kirjan löysin ja linkistä sain loput tiedot.kiitos! kai.raappana@luukku.com.
- noviici
Voisin myydä PDF tiedostona sevice manuaalin.
Jos poltan levylle niin kok.hinta 6,50€ postikuluineen. Voin toki laittaa emailinnkin.
oli jotain 88-96 tai 97 vn 1500:lle.- koosu
Olen löytänyt englanninkielisen kirjan aiheesta. Jos versiosi on suomenkielinen niin olen toki kiinnostunut ostamaan sen.
- noviici
koosu kirjoitti:
Olen löytänyt englanninkielisen kirjan aiheesta. Jos versiosi on suomenkielinen niin olen toki kiinnostunut ostamaan sen.
on englanniksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748