paikka on aurinko paistanut kuumasti joka paiva illat on viileita ihmiset ystavallisia hintataso riippuu aika lailla missa syo hotelleissa melkein suomen tasoa halpaakin on jos hiukan meneee syrjaan hotelli alueelta
mahtava
2
646
Vastaukset
- ne mustat naiset
Onko niitä mustia naisia tarjolla ?
- Mats
Yökerhoissa on paljon afrikkalaisia, tummia kaunottaria ja heistä kyllä saa seuraa, kun vain pörssissäsi rahaa riittää. Aika vaikea on kuitenkin saada heitä sisälle hotelliin, joudut ainakin lahjomaan yövahdin, joka ei sinänsä ole mikään ongelma. Tytöt kyllä ehdottavat omia paikkojaan, mutta älä lähde sinne, siellä saattaa sutenöörit rahastaa sinua vielä enemmän. Yleensä ei kannata koskaan lähteä näiden prinsessojen ehdottamiin paikkoihin, koska yleensä heillä on jokin suunnitelma etukäteen. Olen kerran sortunut Kairossa ja hyvä, että henki säily. Kaikki muu meni paitsi vaatteet päältä. Olin tosi silloin vielä nuori ja hölmö, nyt en enää ole kuin hölmö.
Hyvää lomaa sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096