Suomenkielisessä WIN98SE:ssäni on käynnistä-valikko muuttunut jossain vaiheessa englanninkieliseksi. Osaako joku neuvoa kuinka se palautetaan suomeksi?
Käynnistä-valikon kieli
4
828
Vastaukset
- tuota neuvoa mutta
ihan mielenkiinnosta kysyisin että mitä merkitystä tulla on?
Käynnistä valikostahan aukeaa vain pitkä lista käynnistettävien ohjelmien nimiä ja nehän on samoja riippumatta valikon kielestä.- Pauno Skywalker
En tarkoita ohjelmalistaa, vaan sitä edeltävää valikkoa. Toimiihan se näinkin, mutta näyttää hölmöltä ja korjaisin sen takaisin jos osaisin. Jos käyttis olisi kokonaan englanninkielinen niin sittenhän sillä ei olisi väliä.
- Kieli muuttunut
Pauno Skywalker kirjoitti:
En tarkoita ohjelmalistaa, vaan sitä edeltävää valikkoa. Toimiihan se näinkin, mutta näyttää hölmöltä ja korjaisin sen takaisin jos osaisin. Jos käyttis olisi kokonaan englanninkielinen niin sittenhän sillä ei olisi väliä.
Minulle on käynyt samoin ihan äskettäin, kun latasin jotain typerää ja sain varoituksen mutten piitannut. Olen jo ajatellut asentaa päälle uuden asennuksen jospa sillä korjautuisi. Mikäli ei joku keksi helpompaa ratkaisua? Sekakielisyyttä ilmenee ohjelmassa muuallakin kuin vain käynnistysvalikossa.
- syyttä tulee
Kieli muuttunut kirjoitti:
Minulle on käynyt samoin ihan äskettäin, kun latasin jotain typerää ja sain varoituksen mutten piitannut. Olen jo ajatellut asentaa päälle uuden asennuksen jospa sillä korjautuisi. Mikäli ei joku keksi helpompaa ratkaisua? Sekakielisyyttä ilmenee ohjelmassa muuallakin kuin vain käynnistysvalikossa.
aina esiintymään amerikkalaisessa käyttiksessä joka
on häthätää suomennettu. Varsinkin taajaan (jenkeistä) tulevat päivitykset jotka sattuvat sellaiseen paikkaan että teksti tulee käyttäjän näkyviin ovat ongelmallisia.
Ei niitä kaikkia edes yritetä suomentaa, kiire on joskus varsin kova kriittisissä päivityksissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299