Kysyisin bumGenius vaippojen käyttäjiltä että ovatko olleet hyviä? Tarkoitus ois näitä hankkia, kannattaako?
bumGenius
3
750
Vastaukset
- pyykkääjä
Ovat olleet kuin ajattelinkin siistejä ja yksinkertaisia sekä hyviä paitsi harmittaa muutamat tummentuneet kohdat vaikka äskettäin hankin ne, miten saan ne pois? sappisaippuaa en käyttänyt vaan etikka liuoksessa viruttanut, parempiko olis laittaa etikka suoraan koneeseen vai laittamatta lainkaan ja ostaisko sittenkin sitä sappisaippuaa?
- ovat!
Meillä käytössä vain ja ainoastaan BumGenius tasku AIO vaippoja. Imukyky hyvä ilman lisätäyttöä ja kuivuvat nopeasti narullakin.
Meilläkin varsinkin aluksi tuli vaippaan värjäytymiä, jotka lähti kyllä ajan myötä ihan normaalisti pyykkäämällä pois (ei välttämättä ihan eka pyykissä). Itse en ole koskaan käyttänyt sappisaippuaa tai etikkaa. Kun pesee vaipat pitkällä ohjelmalla 60 asteessa niin kyllä ne tahrat lähtee pikkuhiljaa pois. - äit
ovat! kirjoitti:
Meillä käytössä vain ja ainoastaan BumGenius tasku AIO vaippoja. Imukyky hyvä ilman lisätäyttöä ja kuivuvat nopeasti narullakin.
Meilläkin varsinkin aluksi tuli vaippaan värjäytymiä, jotka lähti kyllä ajan myötä ihan normaalisti pyykkäämällä pois (ei välttämättä ihan eka pyykissä). Itse en ole koskaan käyttänyt sappisaippuaa tai etikkaa. Kun pesee vaipat pitkällä ohjelmalla 60 asteessa niin kyllä ne tahrat lähtee pikkuhiljaa pois.Paras taskuvaippa 3.0 kyllä on. Sappisaippuaa ei saa edes käyttää näihin, siitä huonoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742922
- 642773
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241647
- 201590
- 191508
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249