Nyt kaikki joilla on vähänkin kuvia,videomateriaalia vanhasta Turun artukaisten moottoriradan tapahtumista vanhaan (hyvään)aikaan `70 luvulta eteenpäin.. Itse muistan käyneeni radalla katselemassa kilpailuja kesäisin pikkupoikana..
Nyt ei tunnu löytyvän netistä juuri mitään juttua/kuvia saatikaan videoita artukaisten tapahtumista.
Artukaisten moottorirata ansaitsisi ehdottomasti kunnianosoituksena muistelman menneistä ajoista!
Artukaisten moottorirata
5
5781
Vastaukset
- 1300ti
Hei!
Yritän löytää edes valokuvia ja rataprofiilia vanhasta radasta, käytiin lapsena paljon katsomassa 80-luvun alussa formulaveetä ja jokkista siellä. Muistan, että kisat kuuluivat meidän parvekkeelle Härkämäkeen, kyllä kelpasi leikkiä omilla autoilla :D
Nykyisin harrastan vanhoja autoja ja uusimpana hurahduksena olen mukana Turun Autoradan toiminnassa Leafillä, jonne haluaisin rakentaa autorataversion Artukaisista. Meillähän on siellä nyt jo iso Ahvenisto kasassa!- Anonyymi
Rataprofiili löytyy googlettamalla
- Anonyymi
Tämäpä kymmenen vuoden takainen viesti onkin hupia. Kyseinen henkilö, joka on erään kuorma-autotehtailijan valehteleva tyhjäntoimittajapoika ja istuu Fiat-kerhon hallituksessa, on syntynyt 1980. Hän kävi siis "1980-luvun alussa" 0-4 vuotiaana paljon katsomassa kilpailuja. Samaa valehtelua mitä tämän pellen kaikki muutkin jutut.
- Yatimatic
Joko kuvia tai videota? Tarvis saada niin saatais entisöityä moottorirata virtuaaliseen muotoon!
- Anonyymi
Valitettavasti ei ole kuin muistikuvia. Lapsena aina Sadan auton ajoissa siellä kun vanhemmat hoitivat yhtä kioskeista. Viimeisimpiin kisoihin pääsin jo järkkärinauha hihassa vahtimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 461234
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197