kasvikksista,hedelmistä jne...

Nimetön

nii.. Mitkäs nyt on niitä EI laihduttajan hedelmiä,kasviksia,juureksia jne...

Kuulemma ainakin peruna ja banaani...

sit Pastakin,nuudelit...?

4

1266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohje

... tähän kysymykseen on: Kaikkea saa syödä kohtuudella. Banaanikaan ei ole pahasta, esim. liikuntasuorituksen jälkeen jne.

• kiloklubilainen

tavallista ruokavaliota, siis ei vähähiilihydraattista, kaikkia hedelmiä ja kasviksia voi syödä. Olen itse mukana Kiloklubissa ja siellä asiantuntijatkin ovat todenneet, että hedelmiä ja kasviksia syömällä kukaan ei voi hidastaa painonpudotustaan, jos ei niitä ihan määrättömästi syö. Banaaniakin voi hyvin syödä, perusteena se että hiukan suuremmasta kalorimäärästään huolimatta se pitää nälkää paremmin poissa kuin monet vesipitoisemmat hedelmät. Rasvaa siinä ei ole lainkaan, vaikka tätäkin kuulee monesti epäiltävän. Kannattaa syödä hedelmiä ja kasviksia mahdollisimman monipuolisesti, niissä ei ole "lihottavia" vaikka laihduttajien keskuudessa usein sellaista puhutaankin.

Ainoa myös hedelmiin luettava, jossa kannattaa pysyä kohtuudessa (mutta voi silti käyttää esim. 20-30 grammaa päivässä), ovat pähkinät ja avokado. Niissä on rasvaa (tosin välttämätöntä sellaista) ja sen vuoksi paljon kaloreita. Ja kun pysyvässä painonpudotuksessa kannattaa pyrkiä syömään yli 1500 kcal päivässä (tämäkin Kiloklubista), siihen mahtuu myös kaloripitoisempia hedelmiä.

• kiloklubilainen

edelliseen viestiini: tuo 20-30 grammaa tarkoitti tietysti niitä pähkinöitä. Avokadoa voi syödä vähän enemmänkin, kaloreita ei ole yhtä paljon.

• -ja-
        kiloklubilainen kirjoitti:

edelliseen viestiini: tuo 20-30 grammaa tarkoitti tietysti niitä pähkinöitä. Avokadoa voi syödä vähän enemmänkin, kaloreita ei ole yhtä paljon.

pähkinät ovat sieltä parhaimmasta päästä koska ovat rasvaisia. Rasvaa välttelemällä ja sokeria syömällä saat kerättyä mukavasti läskiä vyötäröllesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe