kuinka olette toteuttanu ulkosuodattimen imuputken pengerretyssä akvaariossa? ylä vai alatasolta? kyseessä akvaarion mittanen pengerrys.
suodatus
2
252
Vastaukset
- fish KING
.... miten vesi voisi kiertää mielestäsi akvaariossa... laita siihen kohtaan tuo imusuutin joka olisi paras kohta.
Mulla on sekä ala tason että ylätason päädyssä nuo suuttimet... puolittaako pengerrys akvan pohjan? Vai kapeneeko päihin mentäessä? - -Rihma-
Olen leikannut imuputken lyhemmäksi pengerryksen kohdalta, haluan esteettisistä syistä pitää imupuolen takalasien kulmissa piilossa, oli siellä pengerrystä tai ei.
Tästä "korkeammasta" imuputkesta on myös se hyvä puoli, ettei se suodattimen alkaessa(Toivottavasti ei kuitenkaan!) vuotamaan, altaasta vuotaa vettä vain imuputken päähän saakka, mitä korkeammalla se on, sitä vähemmän akvaariosta lappoaa vettä suodattimeen ja siitä lattialle.
En kuitenkaan halua maalailla piruja seinälle. :D
Jos tämä korkeammalla oleva imuputki ei ime kaikkia roskia pois alatasanteelta se tehdään letkulla imien vedenvaihdon yhteydessä tai hankitaan lisäksi roskiakeräävä tehokas sisäsuodatin. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086