Meidän uroskoira (1-v) viedään huomenna steriloitavaksi, voiko koira kuolla leikkaukseen? nukutukseen?
koira on kaikin puolin terve, pelottaa vaan jos jokin menisi vikaan :(
Voiko koira kuolla kastrointiin?
2
461
Vastaukset
- niin just
Miksi ei muka voisi? Mutta riski on kumminkin pieni.
- on jotain
pelkoja leikkauksen suhteen kysy rohkeasti eläinlääkäriltä mitä kaikkea koirallesi operaatiossa annetaan ja tehdään, varmaan eläinlääkäri mielellään selostaa tapahtumien kulun. Minä olen saanut olla esim. kissojen kastraatiossa ja esim. koiran hammasleikkauksessa mukana seuraamassa mitä
leikkauksessa tapahtuu. Nukutushan se on noissa leikkauksissa aina se kinkkinen homma, eli muista punnita koirasi joko jo kotona tai eläinlääkärissä jotta nukutusainetta osataan antaa oikea määrä. Hyvällä ja luottavaisella mielellä vaan leikkaukseen, kyllä kaikki sujuu varmasti hyvin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299