Heippa kaikki!
Täällä yksi totaalisen kyllästynyt olisi onnellinen, jos Suomessa järjestettäisiin Bollywood-leffojen festivaali..edes jokin pienimuotoinen...
Olisin itse valmis osallistumaan järjestelyyn jos vaan saataisiin joku porukka kokoon :) rahaa mulla ei kyllä ole mut intoa kyllä :D
bollywood-leffafestarit
heips
1
905
Vastaukset
- Devika Rani
Olishan se ihanaa, mutta vaatii ihan mielettömästi. Pitäis etsiä sponsoritahot, paikka festareille, työntekijät, kuka hoitaa neuvottelut intialaisten yhtiöiden kera ym lakiasiat. Filmikelojen vuokraus rahtaus Suomeen maksaa tyyliin tonnin per elokuva jne.. Ihan amatöörit eivät pysty tällaista kasaamaan. Hyvä idea tosin!
Ainoa festari, jossa Bolly-leffoja edes nähdään on Rakkautta - ja Anarkiaa -festari. Olen onnellinen edes tästä! Mutta voi kun niitä näytettäisiin enemmän ja ympäri Suomea. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991465
- 791397
- 1191239
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään201177Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015