Mitä tehdä kummina, jos ei saa pitää yhteyttä..

Huolestunut ja väsynyt

Meillä on mennyt välit poikki kummitytön äidin kanssa, joka on oman lapseni kummi myös.Syy oli naurettava,mutta minkäs sille voi:).Itse olen ostanut lahjat ja lähettänyt 2krt vuodessa, ja kortin nimipäivänä. Mietin vain että ennen hoidin kummilastani jopa päivittäin, ja olin osa hänen elämäänsä.Mielestäni ei ole järkeä jatkaa näin,onko mahdollista saada itsensä jotenkin poistettua?Ja kyllä sekin hiukan syö, ettei hän ole pitänyt mitään yhteyttä kummipoikaansa välien rikkoutumisen jälkeen.En oikein ymmärrä miksi lasten pitää kärsiä aikuisten hölmöilyn vuoksi?Mulla ei ole enää mitään halua olla yhteydessä, tai korjata välejä, yrittänyt olen ihan tarpeeksi.

4

1030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -nainen-

*Motkotat* sitä, että miksi lasten on kärsittävä aikuisten hölmöilyjen takia? Ja samaan hengenvetoon toteat, että sinulla ei ainakaan ole mitään tarvetta korjata välejä..??!!

Eikö sinun lapsesi, ole riittävävän suuri syy, korjata niitä välejä.

• yrittänyt olen

Niin totesin että yritin, mutta ei onnistunut.Mikä ihmisiä vaivaa, kuka jaksaa lyödä päätä seinään? Itse olen muistanut kummilastani kaikesta huolimatta.Sitä totesin ettei ole järkeä enää koko hommassa.Jos toinen ihminen loukkaa, ja olet silti valmis paikkaamaan välit, mutta ei onnistu niin silloin on tehty kaikki.

• Riitojariittää

Oman äitini ja kummitätini tiet menivät ristiin kun olin noin 5v. Vajaa kymmenen vuotta myöhemmin pyysin äidiltäni osoitteen ja pistin joulukortin menemään ja sain vastauksenkin. Tapasimme ensimmäistä kertaa 20 vuoteen omissa häissäni ja nyt on kaikkien välit korjattu. Minähän tästä eniten kärsin kun jäi yksi joulu ja synttärilahja saamatta, mutta aikuiset osaavat olla tyhmiä. Ja syytän tästä tietysti omaa äitiäni koska hän riisti lapsuudestani yhden tärkeän ihmisen pois.

• paketit

Älä jatka pakettien tai korttien lähettelyä enää! Jos olet yrittänyt korjata välit ilman tulosta, niin miksi sinulla olisi yksipuolisesti velvollisuus jatkaa muistamista?

On ilo antaa paketteja, kun välit on kunnossa. On kiva tietää, että kummilapsi tykkää saamisistaan, tulee kuva silloin, kortti tällöin ja että vanhemmat pitävät yhteyttä. Eihän kummi ole mikään pelkkä lahja-automaatti! Kyllä kummeuteen todellakin kuuluu se, että aikuisetkin pitävät yhteyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5727
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      585
      2160
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1161
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1038
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1013
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      981
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      926
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      60
      897
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      768
    Aihe