Kuinka saan rasvan pois fleece-kuivaliinoista ja taskuvaippojen sisäpinnoista? Rasva on tukkinut fleecen ja nyt pissa vahingon sattuessa juoksee vaipasta ulos. Olen kokeillut pestä useaan kertaan Fairylla (luin tällaisen neuvon rasvan hävittämiseen toisella keskustelupalstalla), mutta rasva on ja pysyy. Rasva erottuu selkeästi, kun kankaalle valuttaa kylmää vettä. Pyykinpesuaineena olen käyttänyt alle 5 % saippuaa sisältävää pesuainetta, joten sen ei olisi omalta osaltaan pitänyt fleeceä tukkia.
Mikä olisi hyvä neuvo vastaisuuden varalta, jotta fleecet eivät tukkeutuisi? Rasvaa on välillä pakko käyttää, joten mitä laitan tästä lähtien ihon ja vaipan väliin?
Rasva pois
fleecestä
2
382
Vastaukset
- provo......
jos peset fairyllä, fleece tukkiintuu varmasti!
eikohän 90asteen pesu pese viimeistään rasvat pois.- gmiauuh
Nimittäin sitruunafairy... Sitruunahappo on se aine, joka avaa tukkeutuneen fleecen. Ecover delicate-nimisessä pesuaineessa on valmiina tätä ainetta, eli pelkkä normaali peseminen koneessa tällä pitäis saada fleecen aukeemaan. Sopii kaikille vaipoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219