Stigun isä

Karin L.

Eikös Nisse siis Nils Eklund löytänyt loppuvaiheessa sarjaa naisystävän itselleen vai muistanko väärin?

7

2323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmm

En muista mainittiinko tätä sarjassa, voi olla että lyhyesti kerrottiin. Asia on mainittu ainakin Metsolat -kirjoissa. Viimeisestä kirjastahan on tv-sarjaan päätynyt oikeastaan vain joulu. Mutta jos et ole lukenut kirjoja, silloin asiasta on täytynyt olla maininta myös sarjassa.

• M_e_t_s_o_l_a_t

Ei löydä.

• piitulainen

Miten mulla on sellainen hämärä muistikuva että Stigun isä sairastuu? Olisko ollut Alzheimerin tautiin? Voi olla että sotken nyt johonkin toiseen kotimaiseen sarjaan ja 'samanmoiseen' hahmoon mutta jostain syystä tällainen tuli mieleen. Oikaiskaa ihmeessä jos olen väärässä!

• muistaakseni

kotikadussahan tuo sama näyttelijä tais sairastaa jotain tautii joten sekotat varmaan siihe

• piitulainen
        muistaakseni kirjoitti:

kotikadussahan tuo sama näyttelijä tais sairastaa jotain tautii joten sekotat varmaan siihe

Juuri niinhän se menikin, Kotikadussa, kyllä vaan. Karinin isää näytteli sama mies ja siinä sairastui. Olipa hyvä kun huomautit, menee välillä sarjat näköjään sekaisin kun samasta näyttelijästä kuitenkin kyse. Mutta nyt kun asiaa taas uudemman kerran olen miettinyt, mulla ei ole mitään muistikuvaa mitä sille Stigun isälle sitten kävi? En kyllä muista mitään uutta naista, mutta enhän mä näköjään muista paljon mitään muutakaan :)

• hyöhemmin mukana

on Arvo iivarin poika vanhanen ja hän sairastuu Alzheimerin tautiin

• vain kirjoissa
        hyöhemmin mukana kirjoitti:

on Arvo iivarin poika vanhanen ja hän sairastuu Alzheimerin tautiin

Tämä tulee esiin vain viimeisessä kirjassa. Viimeisen kirjan tapahtumia ei juuri näy sarjassa (paitsi se joulujakso). Kirjassa ehtii tapahtua monenmoista. esim. Antti ja Annikki viettävät yhden joulun ulkomailla. Kirjassa myös kerrotaan enemmän Erkin ja Riitan yhteiselämästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4955
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      505
      1587
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      933
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      49
      776
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe