Elikkäs minkälaista muisti settiä tohon emoon vois laitella. Olin valmistajan sivuilta lukevinani, että kyseinen emo tukee 8gigaa muistia joten semmoisen siihen haluaisin. Ongelmana on että en ole löytänyt noita 8gigan muistikampa settejä mistään. Onko niitä mahdollista saada alle 100e ja mistä? Jos tuohon emoon ei käy, mihin muuhun emoon voi 8gigaset laittaa kiiinni. DDR2 tyypin muistit kyseessä.
Kiitos jo etukäteen
P5Q-E Emoon 8gt muistia alle 100e?
P5Q
3
773
Vastaukset
- Valueram
Esim. verkkokauppa.com:issa 8GB kitti eli 2x4GB.
Hinta on vaan reilusti yli 200€. Järkevämpää ois ottaa kaks 4GB kittiä. Maksaa alle 100€. - tukee 16GB
P5Q-E emolevy tukee 16GB muistia. Tuskin kuiteskaan 4GB enmpää tarviit. Ainakaan 32 bittinen käyttöjärjestelmä ei tue edes enempää.
- zxcvbnm
32-bittinen Linux voi käyttää 64 gigaa muistia. On tosin käytettävä jakelun valmista bigmem ydintä tai käännettävä itse 64G optiolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748