uudenlainen virtuaalitalli

señorita

olen juuri perustanut eräänlaisessa koemielessä kymmenen hevosen virtuaalitallin, jolla olisi muutakin kuin hoitotoimintaa, esim. ratsastustunteja joille voit osallistua millä tahansa tallin hevosella ja ansaita tuntitarinoita kirjoittamalla virtuaalieuroja. monenlaisia muitakin kuin hoitotarinoita voisi kirjoittaa. lisäksi suunnitelmissa olisi esim. vaelluksen järjestäminen, tallin oma hevosnäyttely, monenlaisia eri aiheisia pikku kilpailuja ynnä muuta. mutta ihan ensin kaivattaisiin niitä perinteisiä hoitajia, että toiminnan saa pyörimään. tallilla on keskustelualue jolla hoitajat voivat tutustua ja jutustella mistä mieleen juolahtaa. tallissa on tilaa, joten jos hoitajia ilmaantuu, hevosia voi lisätä. ainakin yksi varsa on odotettavissa, ehkä myöhemmin myös toinen. ennen kaikkea talli on avoin hoitajien omille ehdotuksille liittyen siihen mitä kaikkea siellä voisi olla ja tapahtua. jos siis jaksoit lukea tämän pienoisromaanin, klikkaa osoitteeseen http://www.senorita.suntuubi.com/?cat=1 käy katselemassa ja jätä ainakin jälkesi vieraskirjaan. talli on hyvin vaatimaton mutta ajattele mitä kaikkea se voisi sisältää!

2

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tref

osoitees ei toimi, ja tos toiminnas ei ollu mitää uutta. Kehittele aivan uusi idea, tunnit ja vaellukset ovat jo aivan vanhaa kamaa, otsikko olisi parempi "vanhanlainen virtuaalitalli".

P.S. Älä ota nokkiis, olis silti kiva nähdä tallis :)

• Gold<3

Olisin halunnut käydä sivullasi mutta ossa ei toimi. Korjaisitko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe