tässä oli joku aika kirjotus wl.lehdessä että savontiellä ei enää tehdas haise kyllä se oli täyttä puppua koko juttu kyllähän tosi on että siellä haisee ja tosi useasti ja tää on totinen totuus.
savontie
14
1209
Vastaukset
- 1950
Hei,Savontie kirjoitetaan isolla S:llä.Pysy etäällä hajupaikoista,niin ei tarvitse netissä haukkua.
- pilkun ja pisteen
jälkeen jätetään välilyönti. :)
- märäntynytkananmuna
siellän haisee kuin kuukauden märäntynyt kananmuna ja muutenkinkin savontie tuo mieleen neuvostoliiton aikakasen asunto alueen.
- hytrfdswwwww
savontie on ihan täysi puliukkojen asuin paikka eihän siitä tarvitse kun ajaa läpi niin näkee jo pienellä matkalla useita juoppoja.
- taipale ei vappu
oli myös kirjoitus mielipidepalstalla Taipaleen alueella olevista pärinä ja hajuhaitoista. Taisi kirjoittaja vaan haluta ajaa mahdolliset uudet tontin ostajat pois. Minua ei ainakaan häiritse ed mainitut seikat. Tervetuloa vaan Taipaleeseen
Tuulen pitää tulla etelästä niin silloin haisee savontiellä. Muualla kaupungissa kyllä haisee varsinkin Taipale, Häyrilä ja Päiviönsaari. Kirkon mutkassa on vielä Ahlströminkatu jossa voi vielä haista
- tuli eukon hernekeittopäivästä
eto shou?(taas tulee)
- jjjkkkooopppp
nyt kyllä puhut ruuno omias kyllähän siellä savontiellä haisee melkein aina tuulee mistä päin tahansa.
- sie että
jjjkkkooopppp kirjoitti:
nyt kyllä puhut ruuno omias kyllähän siellä savontiellä haisee melkein aina tuulee mistä päin tahansa.
hajut nousee vastatuuleen ?
- mainosta!
Suomessa on varmaan paljon sellaisia henkilöitä, jotka ovat menettäneet hajuaistinsa! Mikä ihanteellinen kaupunki Varkaus olisi sellaisille. Nyt vain mainostamaan tätä asiaa!
- VITOSEN PUMMAAJA
SATAKUNNANKADUN MOTARILLA HAISEE PENSA JA PALANUT KUMI! NOPEUSRAJOITUS 120 KM/H
- revmander
jos verrataan, tehtaiden karmeaan hajuun.... viel vähän kakstahtista, nam!!!!!
- ihana varkaus
revmander kirjoitti:
jos verrataan, tehtaiden karmeaan hajuun.... viel vähän kakstahtista, nam!!!!!
oletko huomannut että hajukulkee siellä päin kaupunkia missä itsekin liikut,yritä auttaako paikan vaihto
- Anonyymi
kilpeläinen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa502069En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101334
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul8994- 81972
- 20959