Aatami hohoi

Kössönöm

Mites tupakkalakko? Ihan vaan väliaikatietoja kyselen.

20

466

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhden päivän olin polttamatta. Tänä aamuna tuntui että oli "pakko" käydä ostamassa tupakkaa, vaikka on vieläkin hieman heikko olo ja vähän kuumetta. Niin kai se on, että huonosti suunniteltu on puoliksi tekemätön. Kun ihan ex-tempore vain eilen aamulla ajattelin, että nytpä aloitan lakon. Pitäisi miettiä se homma läpi tarkasti, että miksi se lopettamispäätöksen haluaa tehdä. Järkisyyt ymmärrän kyllä, jotka puoltaa lopettamista, mutta nyt oli tupakanhimo vahvempi kuin järki.

• Ihan vahingossa tuon miksi uskovaiset uskovat jutun.

Sehän on jeesushimo on vahvempi kun järki.

• Kössönöm

• Tähdenlento

hyvä tiedä, että asioita tulee ensin pohtia, ja vasta pohtimisen jälkeen tehdä ratkaisunsa, suuntaan tai toiseen.

Tosin ateistin tulisi vieläkin tarkemmin pohtia tällaista ongelmaa joka päässäsi pyörii, jottei se häiritse elämääsi. Minulla, hihhulilla, ei ole tällaisiakaan ongelmia.

Ps. Eli järki ei aina ole oikeassa!

• Kössönöm kirjoitti:

Mutta mites siinä Juicen laulussa sanotaan maksasta, että kyllä se kestää koko elämän. Kai se on keuhkoilla sama juttu.

http://www.youtube.com/watch?v=CcZwgvPPjhY

mutta laskivat muistaakseni joskus jossain, että se elämä sitten tupakoijilla on 7 vuotta vai montakohan se oli lyhempi. On ihan oikeasti ruvennut arveluttamaan tupakoinnin terveyshaitat. Luulen, että saatan yrittää uudestaan ja valmistaudun paremmin. Milian tuolla toisessa ketjussa suositteli kirjaa "Vihdoinkin eroon tupakasta". Voisi käydä kirjastosta katsomassa, onko niillä sitä.

• Tähdenlento kirjoitti:

hyvä tiedä, että asioita tulee ensin pohtia, ja vasta pohtimisen jälkeen tehdä ratkaisunsa, suuntaan tai toiseen.

Tosin ateistin tulisi vieläkin tarkemmin pohtia tällaista ongelmaa joka päässäsi pyörii, jottei se häiritse elämääsi. Minulla, hihhulilla, ei ole tällaisiakaan ongelmia.

Mahdat nyt juttusi onkia.

Ota pillerit ennekun menee pahemmaksi.

• ***.*.*.*.***
        zippo100 kirjoitti:

Älä petä sitä vahvaa tahtoasi!!!!! en tiedä missä asut mutta jos tekee mieli tupakkaa ja lähdet ulos niin mene vaikka kävelylle!!!!!! tai ime vaikka porkkanaa!!!!! mutta älä ota niitä syöpätikkuja takaisin elämääsi!!!!!!!!!!!!!!!!!

minulla on ainakin peukut pystyssä puolestasi ja ukkovarpaat myös!!!!!!!!!

joten se on nytten sinusta kiinni kävelenkö kunnolle enää ikinä! :)

• Tähdenlento
        zippo100 kirjoitti:

Kait sitten 'sisimmästäni', elämisen kokemuksestani ja ennen kaikkea elämisen tarkoituksesta yleensä, ja toki myös kuolemisen ihmeestä. Ymmärrätkö?

Tosin en tiedä mitä pillereitä minun tulisi suuhuni laittaa, ymmärtääkseni tämän kaiken, siis kaiken?

• Kössönöm
        Aatami9 kirjoitti:

mutta laskivat muistaakseni joskus jossain, että se elämä sitten tupakoijilla on 7 vuotta vai montakohan se oli lyhempi. On ihan oikeasti ruvennut arveluttamaan tupakoinnin terveyshaitat. Luulen, että saatan yrittää uudestaan ja valmistaudun paremmin. Milian tuolla toisessa ketjussa suositteli kirjaa "Vihdoinkin eroon tupakasta". Voisi käydä kirjastosta katsomassa, onko niillä sitä.

Aarne Saarinen aloitti tupakanpolton 13-vuotiaana ja hänen viimeinen poliittinen tekonsa oli kuulemma se, että kun häneltä yritettiin kieltää vanhainkodissa tupakanpoltto, niin hän ajoi kiellon nurin.

Kuoli sitten "ennenaikaisesti" 93-vuotiaana.

• Tähdenlento kirjoitti:

Kait sitten 'sisimmästäni', elämisen kokemuksestani ja ennen kaikkea elämisen tarkoituksesta yleensä, ja toki myös kuolemisen ihmeestä. Ymmärrätkö?

Tosin en tiedä mitä pillereitä minun tulisi suuhuni laittaa, ymmärtääkseni tämän kaiken, siis kaiken?

Tiennyt että sä olet kuollut.

Jos olisit ollut hengissä niin keltaiset olisivat olleet aika hyvät.

• Tähdenlento
        zippo100 kirjoitti:

Tiennyt että sä olet kuollut.

Jos olisit ollut hengissä niin keltaiset olisivat olleet aika hyvät.

Onko ne jotkut 'keltaiset' ateistin omia elämisen eliksiirejä?

• Kössönöm kirjoitti:

Aarne Saarinen aloitti tupakanpolton 13-vuotiaana ja hänen viimeinen poliittinen tekonsa oli kuulemma se, että kun häneltä yritettiin kieltää vanhainkodissa tupakanpoltto, niin hän ajoi kiellon nurin.

Kuoli sitten "ennenaikaisesti" 93-vuotiaana.

pilapiirros, jonka joskus näin. Tupakoitsija maleksii kadulla tupakka suussa ja vastaan tulee kuntoilija verkkapuvussaan. Kuntoilija sanoo elävänsä 10 vuotta pidempään, kun pitää itsestään huolta. Tupakoija ihmettelee, että mitä se niilläkin tekee kun nytkin käyttää aikansa niin typerästi.

• Tähdenlento kirjoitti:

Voihan tuossa olla perääkin. Oli vähän hätäinen tämä lopettamisyritys.

Mutta miksi ateistin pitäisi pohtia tarkemmin? Tarkoitatko nyt sitä, että ikuinen autuus odottaa taivaassa kumminkin uskista, joten maanpäällisillä valinnoilla niin väliä olekaan? Entäs sitten, kun huomaat, että sitä taivasta ei olekaan? Luulis siinä vaiheessa kyrsivän.

• Aatami9 kirjoitti:

Voihan tuossa olla perääkin. Oli vähän hätäinen tämä lopettamisyritys.

Mutta miksi ateistin pitäisi pohtia tarkemmin? Tarkoitatko nyt sitä, että ikuinen autuus odottaa taivaassa kumminkin uskista, joten maanpäällisillä valinnoilla niin väliä olekaan? Entäs sitten, kun huomaat, että sitä taivasta ei olekaan? Luulis siinä vaiheessa kyrsivän.

jos sitä vaihetta voisi olla todistamassa. Kun tietoisuus sammuu, niin se on the end. Ikuinen elämä on varmaan kovin lohdullinen kuvitelma, mutta kaikki meistä eivät tarvitse turvariepuja ja kuvitelmia selvitäkseen elämästään.

• Kössönöm
        Aatami9 kirjoitti:

pilapiirros, jonka joskus näin. Tupakoitsija maleksii kadulla tupakka suussa ja vastaan tulee kuntoilija verkkapuvussaan. Kuntoilija sanoo elävänsä 10 vuotta pidempään, kun pitää itsestään huolta. Tupakoija ihmettelee, että mitä se niilläkin tekee kun nytkin käyttää aikansa niin typerästi.

Joo, juoksee varmaan sitten kymmenen vuotta kauemmin :)

Olen varmaan elänyt elämäni melko epäerveellisesti, mutta terveydenhuoltoa en ole juurikaan rasittanut. Nyt kun jalat prakaa, niin olen käynyt lääkärillä, mutta kolmeen vuoteen en edes tiennyt, että meidän terveyskeskuksessa ei ole enää lääkäriä.

Samaten tuo eläkepommilla pelottelu on aivan hölmöä. Suuret ikäluokat kuolevat kaikenlaisiin tauteihin suurimmaksi osaksi sen ikäisenä, että ei ensimmäistäkään eläkelappusta ole ehtinyt saada. Koko ikänsä silti maksaneet eläkemaksuja palkastaan. Ne eläkeyhtiöitten rahat pyörivät nyt sijoituksina pörssiyhtiöissä ja sieltä ne myös saattavat hävitä hups vaan.

Oliko se pilapiirros Kari Suomalaisen? Sopisi jotenkin hyvin hänen tekemäkseen.

• Kössönöm kirjoitti:

Joo, juoksee varmaan sitten kymmenen vuotta kauemmin :)

Olen varmaan elänyt elämäni melko epäerveellisesti, mutta terveydenhuoltoa en ole juurikaan rasittanut. Nyt kun jalat prakaa, niin olen käynyt lääkärillä, mutta kolmeen vuoteen en edes tiennyt, että meidän terveyskeskuksessa ei ole enää lääkäriä.

Samaten tuo eläkepommilla pelottelu on aivan hölmöä. Suuret ikäluokat kuolevat kaikenlaisiin tauteihin suurimmaksi osaksi sen ikäisenä, että ei ensimmäistäkään eläkelappusta ole ehtinyt saada. Koko ikänsä silti maksaneet eläkemaksuja palkastaan. Ne eläkeyhtiöitten rahat pyörivät nyt sijoituksina pörssiyhtiöissä ja sieltä ne myös saattavat hävitä hups vaan.

Oliko se pilapiirros Kari Suomalaisen? Sopisi jotenkin hyvin hänen tekemäkseen.

mutta muistaakseni se oli edesmenneessä Pahkasika-lehdessä joskus.

Eipä sitä kovin terveellisesti tule elettyä täälläkään, mutta aika vähän käytän terveyspalveluja silti. Olen kyllä koettanut pitää tapana muutaman kerran viikossa käydä puolisen tuntia kävelemässä, ettei ihan terveys petä. En kovin huolissani ole ollut eläkepommistakaan, kaipa niistä sivistysvaltiossa kansalaista jollain lailla huolta pidetään joka tapauksessa. Tulee sitten mitä tulee.

• Aatami9 kirjoitti:

jos sitä vaihetta voisi olla todistamassa. Kun tietoisuus sammuu, niin se on the end. Ikuinen elämä on varmaan kovin lohdullinen kuvitelma, mutta kaikki meistä eivät tarvitse turvariepuja ja kuvitelmia selvitäkseen elämästään.

>>>Tai kyrsisi
        Aatami9 21.2.2009 klo 20.52

• Jumalanhullu kirjoitti:

>>>Tai kyrsisi

ei ole. Tietoisuus on aivojen sähkökemiaa, mitään muuta ei ole koskaan pystytty osoittamaan. Mutta usko sinä sitten ilman todisteita, jos siitä tulee parempi mieli. Mitäpä se minulle kuuluisi.

• Joutunut
        Jumalanhullu kirjoitti:

>>>Tai kyrsisi

Nukutetuksi esim leikkausta varten?
        Silloin ei edes kuole mutta tietoisuudesta ei kuitenkaan ole jälkeäkään.

• Joutunut kirjoitti:

Nukutetuksi esim leikkausta varten?
        Silloin ei edes kuole mutta tietoisuudesta ei kuitenkaan ole jälkeäkään.

>>>>Oletko ikinä
        Joutunut Nukutetuksi esim leikkausta varten?
        Silloin ei edes kuole mutta tietoisuudesta ei kuitenkaan ole jälkeäkään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5460
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      249
      1652
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1497
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1181
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1173
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      330
      1171
    Aihe