Taitoluistelija -02

jääprinsessan äiti

Aloitan tämän keskustelun ihan alusta koska se aiempi ketju meni niiiiin sekavaksi kun setvittiin valmentajien palkkatasot ym. asiaan kuulumattomat jutut.

Eli mitä teidän -02 (plus/miinus vuosi) osaavat? Paljonko harjoittelevat viikossa? Joko kisaavat?

3

786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

koska hyppyjä ruvetaan opettelemaan? Montako vuotta lapsi on harjoitellut sitä ennen?

Mitä harrastus maksaa, jos harjoittelee n.3-4 kertaa viikossa?

• 3 vuotiaana

Meillä tytär meni 3-vuotiaana luistelukouluun ja ei osannut ollenkaan luistella. Siitä taito on kivasti karttunut. Nyt on 8-vuotias ja kilpailee ensimmäistä kautta. Piruetteja tehdään jo kovasti. Viime keväänä meillä oli ns. karsinnat, joiden mukaan pääsi mukaan kilpailevaan ryhmään. Tänä keväänä ilmeisesti karsitaan seuraavaan ryhmään. Kävimme jo eskariluokan keväänä eka kerran pyrkimässä kilparyhmään, ja silloin ei vielä päässyt kilparyhmään. Oli hyvä kehittyä vielä yksi vuosi. Tämä vuosi on jo selvästi ollut kehityksen kannalta parempi, kun ikääkin on tullut lisää. Kannatti odottaa yksi vuosi. Tyttö itse on tosi innostunut taitoluistelusta. Olisi varmaan hallilla aina, jos se olisi mahdollista. Meillä on harkkoja 3-4 kertaa jääharkat ja yksi kuivis (tanssia ym.) kerran viikossa.

• luistelijan äiti

Meidän tyttö (eskarilainen) luistelee 3x viikossa (tai siis 2x viikossa jää ja 1x kuivis). Luistelee nyt kolmatta vuotta eli 4v aloitti harrastuksen. Hyppyjä eivät varsinaisesti vielä harjoittele, muuta kuin ponnistusta ja alastuloa ja sitten helppoja hyppyjä kuten valssihyppy. Ei vielä "oikeita" hyppyjä. Ja tämä lysti maksaa muistaakseni 160€ kausi (eli syksyllä 160€ ja keväällä toiset 160€).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2600
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2562
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1440
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1086
    Aihe