GrandCherokee 1999-2004 ja 2005-2006, sekä Commander.
http://www.wjjeeps.com/jmenu.htm
Paras Jeep apu
13
3062
Vastaukset
- jeepman
Madaltaa Jeeppiä, oletko seonnut ?
- JGC
Sehän on hengenvaarallinen sellaisenaan! Vähintä mitä maahantuoja ja laki voisi tehdä on liimata 80-lätkän takalukkuun. Jos korotetaan niin yleisillä teillä ajaminen pitää kieltää kokonaan!
Kallituksen vakaajan puuttuminen takaa pitäisi aiheuttaa välittömän hylkäyksen katsastuksessa! Se kiemurtelee maantiellä kuin Lada 60-luvulla ristikudosrenkailla.
Iskunvaimentimien ja jousien suhde on eri autoista. Ajossa pompottaa niin paljon, ettei lippistä kannata yrittää pitää päässä. Isommasta heitosta pomppii vastaantulijoiden kaistalle ja suoraan metsään!
Kunnollinen alustasarja (asennettuna 800e) muuttaa koko auton täysin toisenlaiseksi. Menee suoraan, pumppii vähemmän ja ajamisesta tulee merkittävästi turvallisempaa. Pitäisi ehdottomasti olla pakollinen lisävaruste!
Jos et tiedä, vaan unelmoit, niin ajapa joskus Jeepillä. Sitten ymmärrät. Minulla on 2004 GC V8 ja alustasarja. Nyt toimii kuten pitää. - ....
JGC kirjoitti:
Sehän on hengenvaarallinen sellaisenaan! Vähintä mitä maahantuoja ja laki voisi tehdä on liimata 80-lätkän takalukkuun. Jos korotetaan niin yleisillä teillä ajaminen pitää kieltää kokonaan!
Kallituksen vakaajan puuttuminen takaa pitäisi aiheuttaa välittömän hylkäyksen katsastuksessa! Se kiemurtelee maantiellä kuin Lada 60-luvulla ristikudosrenkailla.
Iskunvaimentimien ja jousien suhde on eri autoista. Ajossa pompottaa niin paljon, ettei lippistä kannata yrittää pitää päässä. Isommasta heitosta pomppii vastaantulijoiden kaistalle ja suoraan metsään!
Kunnollinen alustasarja (asennettuna 800e) muuttaa koko auton täysin toisenlaiseksi. Menee suoraan, pumppii vähemmän ja ajamisesta tulee merkittävästi turvallisempaa. Pitäisi ehdottomasti olla pakollinen lisävaruste!
Jos et tiedä, vaan unelmoit, niin ajapa joskus Jeepillä. Sitten ymmärrät. Minulla on 2004 GC V8 ja alustasarja. Nyt toimii kuten pitää.ööö madalluttaa Jeeppiä..? Jos tarvii päästellä ylinoppeuksia hommaa Bemari. Jeepillä pystyy aivan hyvin ajelemaan normi nopeuksia. Pysyypähän se amis lippis ja kortsupipokin päässä.
Mikäli et sattunut tietämään Jeeppi ON MAASTOAUTO ja useimmat sellaisen hankkineet joutuvat ajelemaan vähintääkin huonokuntoisilla teillä eivätkä kuluta aikaa pilluringissä markettien parkkipaikoilla. - Jeep CRD
.... kirjoitti:
ööö madalluttaa Jeeppiä..? Jos tarvii päästellä ylinoppeuksia hommaa Bemari. Jeepillä pystyy aivan hyvin ajelemaan normi nopeuksia. Pysyypähän se amis lippis ja kortsupipokin päässä.
Mikäli et sattunut tietämään Jeeppi ON MAASTOAUTO ja useimmat sellaisen hankkineet joutuvat ajelemaan vähintääkin huonokuntoisilla teillä eivätkä kuluta aikaa pilluringissä markettien parkkipaikoilla.Itse laitan jeeppiini korotussarjan eli OME.n 2" korotus. Helpottaa tuota metsä/maastoajoa. Vois laittaa enemmänkin korotusta mutta jeepillä ajelen muutakin päivittäistä ajoa niin eiköhän toi riitä.
- En ole useimmat
.... kirjoitti:
ööö madalluttaa Jeeppiä..? Jos tarvii päästellä ylinoppeuksia hommaa Bemari. Jeepillä pystyy aivan hyvin ajelemaan normi nopeuksia. Pysyypähän se amis lippis ja kortsupipokin päässä.
Mikäli et sattunut tietämään Jeeppi ON MAASTOAUTO ja useimmat sellaisen hankkineet joutuvat ajelemaan vähintääkin huonokuntoisilla teillä eivätkä kuluta aikaa pilluringissä markettien parkkipaikoilla.Joo, on jo, mutta ei Bemari vaan Mersu. Vaimo ajelee Jeepillä kun se tykkää maastureista. En voi ymmärtää miksi. V8ista pidämme molemmat.
Se, että maantietllä voi ajella ei poista sitä tosiasiaa, että se luikertelee kuin mato. Maastossa meidän ei tarvitse ajaa koskaan ja huonokuntoisilla teillä käytämme mieluummin tuota ilmajousilla varustettua vaihtoehtoa. Siispä jokaisella jotakin ja meidän tapauksessamme ajo-ominaisuudet on päivitetty jokseenkin nykyaikaiselle tasolle.
Se, että tällaiseen laitetaan korotusta on täysin sairasta, ellei sitä sitten käytetä kelvettömänä metsäkoneena eikä koskaan ajeta muun liikenteen seassa. Eipä tosin ole koskaan vastaa sellaista tullutkaan muutamaan 80- tai ehkä 90-luvun jäännettä. - pk
JGC kirjoitti:
Sehän on hengenvaarallinen sellaisenaan! Vähintä mitä maahantuoja ja laki voisi tehdä on liimata 80-lätkän takalukkuun. Jos korotetaan niin yleisillä teillä ajaminen pitää kieltää kokonaan!
Kallituksen vakaajan puuttuminen takaa pitäisi aiheuttaa välittömän hylkäyksen katsastuksessa! Se kiemurtelee maantiellä kuin Lada 60-luvulla ristikudosrenkailla.
Iskunvaimentimien ja jousien suhde on eri autoista. Ajossa pompottaa niin paljon, ettei lippistä kannata yrittää pitää päässä. Isommasta heitosta pomppii vastaantulijoiden kaistalle ja suoraan metsään!
Kunnollinen alustasarja (asennettuna 800e) muuttaa koko auton täysin toisenlaiseksi. Menee suoraan, pumppii vähemmän ja ajamisesta tulee merkittävästi turvallisempaa. Pitäisi ehdottomasti olla pakollinen lisävaruste!
Jos et tiedä, vaan unelmoit, niin ajapa joskus Jeepillä. Sitten ymmärrät. Minulla on 2004 GC V8 ja alustasarja. Nyt toimii kuten pitää.mikä firma madaltaa jeeppiä 2002 grandcherokee
- joopajoo.
En ole useimmat kirjoitti:
Joo, on jo, mutta ei Bemari vaan Mersu. Vaimo ajelee Jeepillä kun se tykkää maastureista. En voi ymmärtää miksi. V8ista pidämme molemmat.
Se, että maantietllä voi ajella ei poista sitä tosiasiaa, että se luikertelee kuin mato. Maastossa meidän ei tarvitse ajaa koskaan ja huonokuntoisilla teillä käytämme mieluummin tuota ilmajousilla varustettua vaihtoehtoa. Siispä jokaisella jotakin ja meidän tapauksessamme ajo-ominaisuudet on päivitetty jokseenkin nykyaikaiselle tasolle.
Se, että tällaiseen laitetaan korotusta on täysin sairasta, ellei sitä sitten käytetä kelvettömänä metsäkoneena eikä koskaan ajeta muun liikenteen seassa. Eipä tosin ole koskaan vastaa sellaista tullutkaan muutamaan 80- tai ehkä 90-luvun jäännettä.sellaiset niitä ostavat jotka eivät niistä mitään ymmärrä on täysin sairasta.
Ja maastureissa jousitus voidaan asettaa toimimaan monella tavalla. Jeepissä on kuten jenkkiautoissa yleensä, hyvin pehmeä ja mukavuuspainotteinen. - pk
JGC kirjoitti:
Sehän on hengenvaarallinen sellaisenaan! Vähintä mitä maahantuoja ja laki voisi tehdä on liimata 80-lätkän takalukkuun. Jos korotetaan niin yleisillä teillä ajaminen pitää kieltää kokonaan!
Kallituksen vakaajan puuttuminen takaa pitäisi aiheuttaa välittömän hylkäyksen katsastuksessa! Se kiemurtelee maantiellä kuin Lada 60-luvulla ristikudosrenkailla.
Iskunvaimentimien ja jousien suhde on eri autoista. Ajossa pompottaa niin paljon, ettei lippistä kannata yrittää pitää päässä. Isommasta heitosta pomppii vastaantulijoiden kaistalle ja suoraan metsään!
Kunnollinen alustasarja (asennettuna 800e) muuttaa koko auton täysin toisenlaiseksi. Menee suoraan, pumppii vähemmän ja ajamisesta tulee merkittävästi turvallisempaa. Pitäisi ehdottomasti olla pakollinen lisävaruste!
Jos et tiedä, vaan unelmoit, niin ajapa joskus Jeepillä. Sitten ymmärrät. Minulla on 2004 GC V8 ja alustasarja. Nyt toimii kuten pitää.kuka rakentaa ja missä madallussarjoja jeep grd 02
- yk
JGC kirjoitti:
Sehän on hengenvaarallinen sellaisenaan! Vähintä mitä maahantuoja ja laki voisi tehdä on liimata 80-lätkän takalukkuun. Jos korotetaan niin yleisillä teillä ajaminen pitää kieltää kokonaan!
Kallituksen vakaajan puuttuminen takaa pitäisi aiheuttaa välittömän hylkäyksen katsastuksessa! Se kiemurtelee maantiellä kuin Lada 60-luvulla ristikudosrenkailla.
Iskunvaimentimien ja jousien suhde on eri autoista. Ajossa pompottaa niin paljon, ettei lippistä kannata yrittää pitää päässä. Isommasta heitosta pomppii vastaantulijoiden kaistalle ja suoraan metsään!
Kunnollinen alustasarja (asennettuna 800e) muuttaa koko auton täysin toisenlaiseksi. Menee suoraan, pumppii vähemmän ja ajamisesta tulee merkittävästi turvallisempaa. Pitäisi ehdottomasti olla pakollinen lisävaruste!
Jos et tiedä, vaan unelmoit, niin ajapa joskus Jeepillä. Sitten ymmärrät. Minulla on 2004 GC V8 ja alustasarja. Nyt toimii kuten pitää.kuka rakensi ja mistä osat ostit ja mitä tehtiin. kiinnostunut
- Korotus
Oletko ihan seonnut?
Joka maasturiin 10cm maanvara ja olisit tyytyväinen ?- alusta!
Jos joku on seonnut niin se joka puolittain hengenvaarallisesti käyttäytyvään autoon laittaa korotusta, joka tekee siitä täysin ajokelvottoman. Jo pelkästään jälleenmyyntiä ajatellen hinta suorastaan romahtaa ja jos mahdollinen ostaja käy autolla ajamassa ei kauppoja tule millään hinnalla.
Kuten ihan aluksi mainitsin kannattaa ensin kokeilla sellaista jos jostain löytää niin saa asiasta käytännön kokemusta. Vastaani ei ole tullut yhtään korotettua Jeeppiä ellei paria verkkohäkissä ollutta jäännettä 80- ja 90-luvulta oteta huomioon... niillä off-road peleillä tuskin juuri tiellä ajellaankaan, ja syystä samasta. Ilmeisesti Jeeppien omistajilla on sentään enemmän järkeä kuin joillain täällä.
Sen verran tuota tekniikkapuolta ehkä syytä raottaa, että se madaltaminen ei ole se pääasia, vaan enemmänkin vetelän alustan parantaminen. Puuttuvan kallistuksenvakaajan (enpä ole toista autoa ilman tätä nähnytkään sitten 70-luvun) asentaminen taakse ratkaisee jo 80% ongelmista. Arvaan, että samalla katoaa suuri osa maasto-ominaisuuksista kun jousto muuttuu erilaiseksi, mutta eipä ole Jeeppiä maastossa koskaan vastaan tullut sielläkään. Edellisessä maastoautossani (GMC) luki käyttöohjekirjassakin aivan erikseen, että "ei saa käyttää maastossa". Eikö olekin hassua! Käytännössä vain murto-osa mastureista joutuu mökkitietä pahempaan paikkaan. Meillä sellainen on siksi, että sillä pääsee talvellakin mökille, voi vetää 2000kg painavan veneen vedestä ja sen kuljetuskapasiteetti on parempi/mukavampi kuin normaalin auton. Muuten sillä vaan ajellaan kuin muillakin autoilla. Maastokelpoisuutta ei siis tarvita ja sen sijaan siitä voi tehdä merkittävästi paremman ja turvallisemman ajaa.
Suosittelen, eikä ole edes kallista, ja jos sen seuraava ostaja koeajaa Jeeppejä niin kaupat tulee kotiin täysin varmasti. On se niin paljon parempi. - Jeep CRD
alusta! kirjoitti:
Jos joku on seonnut niin se joka puolittain hengenvaarallisesti käyttäytyvään autoon laittaa korotusta, joka tekee siitä täysin ajokelvottoman. Jo pelkästään jälleenmyyntiä ajatellen hinta suorastaan romahtaa ja jos mahdollinen ostaja käy autolla ajamassa ei kauppoja tule millään hinnalla.
Kuten ihan aluksi mainitsin kannattaa ensin kokeilla sellaista jos jostain löytää niin saa asiasta käytännön kokemusta. Vastaani ei ole tullut yhtään korotettua Jeeppiä ellei paria verkkohäkissä ollutta jäännettä 80- ja 90-luvulta oteta huomioon... niillä off-road peleillä tuskin juuri tiellä ajellaankaan, ja syystä samasta. Ilmeisesti Jeeppien omistajilla on sentään enemmän järkeä kuin joillain täällä.
Sen verran tuota tekniikkapuolta ehkä syytä raottaa, että se madaltaminen ei ole se pääasia, vaan enemmänkin vetelän alustan parantaminen. Puuttuvan kallistuksenvakaajan (enpä ole toista autoa ilman tätä nähnytkään sitten 70-luvun) asentaminen taakse ratkaisee jo 80% ongelmista. Arvaan, että samalla katoaa suuri osa maasto-ominaisuuksista kun jousto muuttuu erilaiseksi, mutta eipä ole Jeeppiä maastossa koskaan vastaan tullut sielläkään. Edellisessä maastoautossani (GMC) luki käyttöohjekirjassakin aivan erikseen, että "ei saa käyttää maastossa". Eikö olekin hassua! Käytännössä vain murto-osa mastureista joutuu mökkitietä pahempaan paikkaan. Meillä sellainen on siksi, että sillä pääsee talvellakin mökille, voi vetää 2000kg painavan veneen vedestä ja sen kuljetuskapasiteetti on parempi/mukavampi kuin normaalin auton. Muuten sillä vaan ajellaan kuin muillakin autoilla. Maastokelpoisuutta ei siis tarvita ja sen sijaan siitä voi tehdä merkittävästi paremman ja turvallisemman ajaa.
Suosittelen, eikä ole edes kallista, ja jos sen seuraava ostaja koeajaa Jeeppejä niin kaupat tulee kotiin täysin varmasti. On se niin paljon parempi.Joo kyllä madalletuille jeepeille olisi kysyntää ;)
Ihan käsistä vietäisiin hehhee .Kaverillani on OMEN 2" korotus jeepissään ja parempi se on ajaa sillä alustalla kun mitä vakio-alustalla. Auto on vm-2003.
Omaani laitan samanlaisen KOROTUS sarjan. - Ei lottovoittoa
Jeep CRD kirjoitti:
Joo kyllä madalletuille jeepeille olisi kysyntää ;)
Ihan käsistä vietäisiin hehhee .Kaverillani on OMEN 2" korotus jeepissään ja parempi se on ajaa sillä alustalla kun mitä vakio-alustalla. Auto on vm-2003.
Omaani laitan samanlaisen KOROTUS sarjan.Jälleenmyyntihinta romahtaa, mutta ehkä sillä ei ole sinulle merkitystä.
Tarinastasi kaverin autosta voi huomata, ettet ole koskaan ajanut autolla jota on hyvä ajaa.
Paras, että pysytte molemmat metsässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748