"Mua et koskaan saa"

Oliverilta

Kun kuulin biisin ekan kerran, mietin että mikäs tää nyt on..? Kuulosti tosi hyvältä ja etin netistä vähän lisätietoa. Löytöjeni perusteella veikkaan, että Oliver saattaa nousta kohta kohutuimmaksi suomalaiseksi bändiksi. Tai sitten ei... ite kyllä tykkäsin tosi paljon!

13

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarkko

Siis seuraava kova nimi?
      Ainakin toi Lauri Tähkä sais jo lopettaa...

• juntteilua!

Peräkammarinpojat vinkuu ja kitisee lahkouskovaisten eläkeläisten juorukerhon mukana kun nuorilla naisilla on oma tahto ja oma elämä, hoh hoijaa... Noloimmat sanoitukset sitten Levottoman Prinssin!

Musiikillisesti tuo kai on melkolailla just sellasta mitä massat kuuntelee, mutta sanotukset kaipaa korjausta.

• eri mieltä!

Vaikka meillä naisilla onkin oma tahto ja elämä, se ei silti tarkoita, etteikö siitä toisinaan koituisi ikävyyksiäkin -tiedän kokemuksesta. Minun mielestäni tässä kappaleessa on yksinkertaisesti kiteytetty räväkän sinkkuelämän varjopuolet, ja valitettavan osuva tarina saa ainakin minulla tunteet pintaan.

• mieslaulaja
        eri mieltä! kirjoitti:

Vaikka meillä naisilla onkin oma tahto ja elämä, se ei silti tarkoita, etteikö siitä toisinaan koituisi ikävyyksiäkin -tiedän kokemuksesta. Minun mielestäni tässä kappaleessa on yksinkertaisesti kiteytetty räväkän sinkkuelämän varjopuolet, ja valitettavan osuva tarina saa ainakin minulla tunteet pintaan.

joka ei laula räväkän sinkkuelämänsä varjopuolista, vaan siitä miten paikallinen juorukerho kiusaa jotain tyttöä. Lyriikat ei edes tuomitse juoruilua, joten en nyt kyllä näe tuossa lallatuksessa mitään osuvaa. Sori.

• on sairaan hyvä
        eri mieltä! kirjoitti:

Aivan uskomattoman hyvät sanat. Osuu suoraan suoneen jatkaa sieltä matkaansa kohti sydäntä. Taidan tutustua tähän vähän tarkemmin.

• Reps xD
        on sairaan hyvä kirjoitti:

Aivan uskomattoman hyvät sanat. Osuu suoraan suoneen jatkaa sieltä matkaansa kohti sydäntä. Taidan tutustua tähän vähän tarkemmin.

Keep on rocking in the free world!

• ...

paskaa!!! Ja sitten vielä sinkkulistalla... kuka tätä tekee ja vielä kuunteleekin! Miettikää nyt vähän... Pitäisi lailla kieltää!

• uskomatonta...

kuraa... Tätä kuuntelee kai sellaset naikkoset jotka itkee yksin kotona jo tehtyjä mokiaan.
        Ei lähe...

• !!!!
        uskomatonta... kirjoitti:

kuraa... Tätä kuuntelee kai sellaset naikkoset jotka itkee yksin kotona jo tehtyjä mokiaan.
        Ei lähe...

Ei voi muuta sanoa!

• jytissöö!
        uskomatonta... kirjoitti:

Ei lähe...

Kyllä tästä iso hitti tulloo.

• nousee...

...ohi kaikkien Tähkien ja Egotrippien!

• loponen

mäkin kuulin tän radiosta joku aika sitten, ja varsinkin sanat kolahti!
      tällasii uusii rehellistä suomalaista rockia soittavia bändejä tarvitaan!!
      oliverilta voi nyt ostaa levynkii, tänää julkastiin!

• RUMA VIDEO

JA RUMIA POIKIA. MIKÄÄN EI OLE KOHDALLAAN!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe